Hej
en update fra mig.
jeg er nu helt officiel gravid, og det er helt fantastisk at det ikke er en hemmelighed mere.
min arbejdsplad fik det at vide i fredags og dvs det er jo også faderens arbejdsplads, så det var en ret sjov dag faktisk.
vi var om torsdagen blevet hevet op på varehuschefen kontor hvor vi skulle nå til enighed over hvad der skulle kommunikeres ud og det blev vi overraskende hurtigt.
aftalen lyder på...at jeg siger at jeg er gravid. og hvis folk så spørger hvem faderen er så fortæller jeg at det er ham, og at han ikke ønsker at deltage men at jeg er 100% afklaret med det og respektere det.
men er i så svimmel hvor det går hurtigt med at fortælle det rundt til alle...altså ikke mig jo. jeg fortalte det til mine medarbejder om morgenen og de fik hurtigt historien til at løbe.
Jeg er bare så lykkelig over at det er ude nu..en kæmpe lettelse, og jeg har fået nogen rigtig søde kommentar fra nogen af dem..
Resten af min familie har osse fået det at vide nu, og de er super glade på mine vejne, så kan man snart forlange mere...smiler
hygge til alle jer dejlige tøser

nu kan jeg osse snart få sat et billede på min profil herinde...
Anmeld