Hej Alle.
Tak for støtten til jer alle!!

Jeg kan se, at I både svarer på min og forårs situation, og jeg vil lige give de af jer der har svaret til min situation en lille update. Jeg er nu 22 uger henne - 21+2 for at være helt præcis.
Faderen er ude at rejse med sit firma og jeg har sagt til ham, at vi skal tale sammen om noget meget vigtigt, når han kommer hjem. Noget der vil ændre vores liv. Jeg tror ikke han har nogen anelse om, at jeg er gravid, så han får sansynligvis et chok, når han kommer hjem om et par uger.
Flere af jer skriver, at han ikke er værd at samle på og ikke vil forlade konen og sine børn. Den konklusion er jeg selv nået frem til, så uanset hvordan han reagerer på nyheden om at skulle være far for 4. gang, så er jeg klar til at stå alene med barnet, og vi må så begge forsøge, at få det bedste ud af situationen for barnets skyld. Jeg ved at hans kone ikke vil smide ham ud, selvom hun finder ud af, at han skal have barn med en anden, for han har sagt til hen flere gange, at han har være sammen med mig. Jeg ved også, at han tidligere har været konen utro, for det har han selv fortalt.
Mentalt er jeg allerede videre både for min egen og for barnets skyld, og jeg har et bagland med forældre, familie og venner, som vil være der 100% for mig, når de får nyheden, og det giver lidt ro.
Jeg er hverken vred eller bitter på faderen, for det kan ikke betale sig. Vi har været to om det, og jeg vil acceptere og respektere den beslutning han kommer frem til mht. at se barnet osv. Jeg er for barnets skyld villig til at give fælles forældremyndighed, hvis han ønsker det og omvendt også forberedt på at tage mig af barnet alene, hvis det kommer til det. Uanset hvad, kommer han til at betale til barnet, for det mener jeg han skylder sit kommende barn.
Der kommer en ny update, når faderen har fået nyheden...