Hej,
Tillykke med din graviditet

Jeg har selv lige stået i samme situation for under 10 dage siden..
Eller dvs. jeg fandt ud af at jeg var uplanlagt gravid den 6. april, men fortalte det først til min b.ven (som har en familie med kæreste og barn)for lidt over en uge siden...
Det er RIGTIG svært at skulle sige.. Jeg var bare SÅ nervøs for hvordan han ville reagere..
Vi bor ikke i samme by, men havde en aftale om at han skulle komme hjem til mig, så jeg vidste godt hvornår jeg kunne sige det..
Han reagerede ret volsomt synes jeg

Han reagerede ved at sige "nej det kan jeg ikke!! Du smadre min famile, det må du ikke!!! Du bliver nød til at få en abort" Og så endte han faktisk med at kaste op 2 gange

Han har siden da skrevet og ringet flere gange og har hver gang bedt mig få en abort så jeg ikke smadre hans familie..
Jeg har holdt fast på at vi er 2 om det her, og at det IKKE er mig som smadre hans familie.. Vi var begge to enige om at være sammen!!
Det har været rigtig svært at være glad for denne her graviditet, MEN jeg er heldigvis kommet derhen nu at jeg VIL være glad nu!!

Han har i øvrigt meldt ud igår at han ikke ønsker nogen kontakt til hverken mig eller barnet, hvilket jeg synes er rigtig synd for barnet, men det er HANS valg...
Jeg synes i øvrigt at du skal spørge ham om i ikke kan mødes, da du gerne vil snakke med ham.. Ja han ved sikkert godt at der er noget galt, men han ved jo ikke hvad.. Og det kan også være at han tror at du bare vil være sammen med ham igen??!
Held og lykke mded det hele