forår skriver:
Hej
Jeg er blevet gravid, og det var ikke lige planlagt.
Faren er en kollega og vi har ikke noget sammen. Jeg har bare ikke den fjerneste ide om hvordan jeg nogen sinde skal få ham det fortalt.
Jeg er meget overbevist om at han ikke synes at det er en særlig fed nyhed.
Nogen der har stået i samme situation? eller kender nogen der har?
Hej du...
Og velkommen på siden, håber du bliver glad for, at være her, det er en super side, med masser af søde mennesker, som altid er klar til og hjælpe...
Jeg har lige stået i samme situation som dig, jeg var blevet gravid med en b-ven, som jeg har hygget med de sidste 5 år ca.
Jeg opdagede så, at jeg var blevet gravid, jeg vidste heller ikke hvordan jeg skulle sige det og ventede nogle dage, desværre viste det sig så, at da jeg var til lægen i onsdags, at jeg har haft en biokemisk abort.
jeg har så været i tvivl om, om jeg skulle sige det till ham, da jeg var til kobberbryllup igår, blev jeg enig med sig selv om, at jeg ville sige det i dag, så jeg skrev til ham igår og spurgte om han kunne komme idag. han er så lige gået ud af døren, noget chokket over jeg kunne være blevet gravid, da jeg er på p-piller, og både lettet og ked over jeg har mistet. Jeg kunne kun sige det til ham direkte uden at pakke det ind.
Så mit råd til dig er, at bede ham om at mødes et sted, enten hos dig, ham eller ude et sted, få en stille snak med ham og fortæl ham tingene.
jeg synes ikke du skal fange ham på vej ud af døren fra arbejdet, medmindre du spørger om I kan gå en tur, så det kun er jer 2...
jeg håber du finder den måde der er perfekt og god for dig...
held og lykke - Knus Beck