Hold op hvor sider jeg med en, og kun en tanke i hovedet... Og det er at han da godt nok er en egoist...
Hvordan kan man sexe og så først efterfølgende melde sådan noget ud.. Synes virkelig der er mange ting i det han har gjort. Hvordan skal du nogensinde kunne stole på ham igen, hvordan kan i nogensinde få et ligeværdigt forhold.. En abort er noget begge skal gå ind til med ligefølelser, altså enten skal begge ville det, eller også skal begge være dybt ulykkelige men se det som den eneste udvej.. Her vil I være meget ulige, aborten er hans ønske, ikke dit, og det er din krop der fysisk pg psykisk skal gennem det.. Ovenpå en abort har man brug for støtte og omsorg, vil han kunne give dig det når han inderst inde føler sejr???
Jeg skriver ikke dette for at du skalbeslutte noget udfra det skrevne, blot de tanker jeg fyldes af, og hvordan jeg ville ha det hvis jeg var i dine sko... Føler virkelig med dig..
Og en sidste bemærkning.. Jeg synes din samlever handler direkte respektløst overfor folk der kæmper for at få børn når han tager sådan på det, samt overfor det lille væsen i din mave som allerede er påbegyndt rejsen til liv...
Anmeld