)': ærlig sag, men fuck!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2012

Mumto3

Anonym skriver:

jeg beholder barnet !!!

Åh, hvor er det godt at høre! Jeg tror det er den helt rigtig beslutning, det lyste ud af dit første indlæg, at du inderste inde ønsker dette barn!

-og så må jeg lige fortælle dig om en veninde. Hun har tre børn, da børnene var små = 1 nyfødt baby, 2år gammel og 4 år gammel (vi taler altså om RIGTIG små børn!!!) så blev hun skilt fra sin mand. Ja, gu var det hårdt, men ved du hvad hun sagde? DET ER NEMMERE AT VÆRE ALENE MED 3 SMÅ BØRN, end at være sammen med den forkerte mand og have 3 små børn sammen!!!!

Nu har du givet dit ældste barn en 'hel'søskende, og det er rigtig dejligt, og så må tiden vise om deres far skal være en del af deres liv eller ej (altså ikke helt ud, emn hvis nu forholdet ryger pga dette barn, så er han der ikke på fuld tid).

Al ting skla nok løse sig!!! Tillykke med din beslutning!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

Hyacinth

Anonym skriver:

jeg beholder barnet !!!

Go for it!

Og f*** en egoist han er! 

Et er hvis man uplanlagt bliver gravid og ikke ønsker det, men at fravælge det EFTER man har ønsket det, er bare så meget forkert og det er at lege med dit liv og din lille spires liv

Jeg håber, du er tro mod dig selv, for det han er villig til at lade dig gå igennem er både fejt og uansvarligt!

Tænk kun på dig selv/dine ønsker og dit/dine barn/børn. Han kan ikke bare komme og lege "bytte, bytte købmand" nu. Ked af det makker - det er sgu for sent. Han er vel voksen og må dermed tage ansvar for sine handlinger. That's life!

Stoorttil dig! 

Anmeld

15. april 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

jeg beholder barnet !!!

Flot beslutning. tror du bliver glad for den

Anmeld

16. april 2012

sarahjylland

Anonym skriver:

jeg beholder barnet !!!

Det er jeg glad for at høre. Hvis han vil ha dig så skal han nok vende sig til det igen. Ellers er det da bare ud af vagten

Anmeld

16. april 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Miss Church skriver:

Hold op hvor er din mand et fjols! Ja undskyld at jeg siger det, men hvad pokker havde han tænkt sig! Synes det er respektløst overfor dig og den spire du har i maven. 

Jeg var gået helt bananas, hvis jeg var dig. 

Håber alt det bedste for dig! 1.000 gode tanker til dig!

Enig! Hvad dælen bilder han sig ind - det er altså liv vi snakker om...      - Sikke en NAR!!!!!

Anmeld

16. april 2012

Barbamama

Undskyld mig men det er fanme ikke i orden! Det er altså et levende barn vi taler om. Det er ikke noget man bare laver for sjov for så at sige "Ej... Jeg ville ikke rigtig alligevel!" Det kan man bare ikke. Det havde simpelthen været skilsmissegrund for mig det der! Puha jeg bliver helt vred på dine vegne. Jeg havde valgt børnene og så havde jeg valgt ham fra. Hvor kan han bare ikke være sig selv bekendt! Det er sgu ikke et fejlkøb af en skjorte vi taler om!

Anmeld

16. april 2012

Barbamama

Åh er da helt lettet efter jeg har læst din indlæg med de store fede bogstaver! God beslutning!

Anmeld

16. april 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

jeg beholder barnet !!!

Og en glædeståre herfra!!!!

Anmeld

16. april 2012

MMOGM

Anonym skriver:

Ja.. ligemeget hvad jeg næsten vælger, så blir det absolute ikke nemt.. Men jeg vælger ved at gå igennem en provokeret abort som den bedste fremtid for min lille familie. Vi havde planlagt graviditeten rigtig rigtig længe, og det tog os 8 måneder): det er ikke længe siden jeg hoppede og dansede over en smuk positiv test ): men min kæreste var dersværre ikke lykkelig, da det der gik op for ham, at han faktisk ikke ønskede flere børn udover det barn vi har nu.. hele familien siger kun hans beslutning er det bedste, da et barn skal være ønsket. Han smed åbenbart bomben da jeg endelig blev gravid, og jeg frygter det vil være for hårdt med endnu, en hvis ikke vi står 100% med det begge to! bare tanken om at to børn ender med at blive mit ansvar, fordi han egentlig har meldt ærligt ud, og først lige har vundet sig til at være far for vores barn vi har nu...har han gjort mig gravid, for at gøre mig glad og lykkelig, men det har endnu mere gjort mig ked, at han ikke selv har ønsket det sådan, og melder desværre ud når jeg er blevet gravid.. jeg skal have ringet til lægen i morgen.. )': jeg er ulykkelig... men bliver aldrig lykkelig hvis jeg beholder barnet, for jeg magter ik stå med to alene, hvor han skal have ekstrem meget hjælp til at være sammen med begge børn, da det gælder pasning og alt hvad det passer sig ind... Har lige fået en snak med min mor om det, og hun siger det bedst med en abort, og vente til han engang er klar, fremfor vi risikere miste børnene fordi en af os trækker os tilbage.... Hjælp hvad skal jeg gøre/; vores liv er allerede halvt hårdt som det er, men havde fandme ik regnet med han alligevel ik ville have et barn mere,

Hold da op en øv situation at stå i 

Bliver helt ked af det på dine vegne! Især når dette var et planlagt barn. Jeg tænker bare, hvad i alverden tænker din kæreste på? Så må han da melde ud fra start af at han ikke er klar, nu har han jo bare gjort det endnu værre for dig, da det er dig der står med denne lille baby indeni maven. 

Hvis jeg stod i din situation, ville jeg tænke mig rigtig godt om, hvis du vælger at få en abort mod egen vilje, vil du fortryde det rigtig meget, og som en anden også har skrevet, kan dette måske ødelægge jeres forhold. 

Håber du træffer det rigtige valg for DIG! Kæmpe  herfra

Anmeld

16. april 2012

Vinker

Åååh er virkelig ked af at læse dit indlæg Det er bare ikke sjovt at skulle stå der med valget. skal, skal ikke beholde den lille............ Jeg har selv fået en abort en gang og det var det sværeste valg jeg nogen sinde har taget. Det vil altid sidde i mig selvom jeg ved at jeg gjorde det rigtige på det tidspunkt.....

Mit råd er at du tænker det godt igennem - virkelig godt igennem og mærke efter om du selv ønsker en abort.... det er dig der har den lille i maven og dig der har den endelige beslutning. Du skal ikke føle dig presset for så ender du med at fortryde det senere hen og det er ikke sjovt...... Jeg ved godt du ikke har din mands støtte og jeg er dybt rystet over at han ikke har været ærlig og nu sætter dig i denne situation. Det er ikke fair!!!

Hvad end du beslutter dig for så ved jeg du gør det du mener er det bedste for den lille

Tanker og knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.