)': ærlig sag, men fuck!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hold k**** din mand er en **** kunne han ikke bare have sagt det fra start af ???? Følg dit hjerte søde En god veninde sagde engang man fortryder ikke de børn man har men fortryder dem man aldrig fik. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

norenberg

som andre skriver ja så er din mand en klaphat....havde jeg stået i situationen havde jeg valgt barnet og gået fra manden....man kan nemlig meget mere end man selv tror...der er mange som er alene med både 2 og 3 børn og enda flere....ved bare jeg aldrig ville kunne tilgive at skulle vælge abort pga en mand....jeg ville aldrig kunne leve sammen med han mere ville altid bebrejde ham det...men sådan er man jo nok så forskellige....men held og lykke med den beslutning du har taget.....det er ikke et nemt valg....taler af erfaringer....valgte så modsat dig....men håber du kommer godt igennem det....

Anmeld

15. april 2012

Muffin_girl

15. april 2012

Nattøs

Er fuldstændig enig med de andre

Anmeld

15. april 2012

KakaoDrik

Behold din baby. Du vil jo det her. Hvis din familie ikke vil støtte dig så brug baby.dk til at skabe et bedre støttene netværk! 

Den baby var planlagt og den bør blive præcis hvor den er-med eller uden en far på fuldtid. Jeg er ret provokeret over at han gør sådan ved dig. Stakkels dig at have sådan en skodkæreste  

Anmeld

15. april 2012

Anonym trådstarter

jeg beholder barnet !!!

Anmeld

15. april 2012

Anonym trådstarter

jeg beholder barnet !!!

Anmeld

15. april 2012

Ditte-3

Anonym skriver:

jeg beholder barnet !!!

Anmeld

15. april 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Anonym skriver:

jeg beholder barnet !!!

Anmeld

15. april 2012

baby012

Anonym skriver:

jeg beholder barnet !!!

behold din lille baby ! 

du vil jo virkelig det her, faren til mit barn ville heller ikke heve hende, og truede mig med at gå fra mig osv. hvis jeg valgte at beholde det, men det er MIT barn, og MIN krop der skal igennem det ! 

uanset om du vil have abort eller gå igennem en graviditet, så er det 100% op til dig, og kun dig ! jeg havde ikke støtte fra min familie, så jeg fik hjælp og støtte herfra.. det kan du også få.. og når den lille så kommer, er jeg sikker på at din familie vil være der for dig ! 

han har selv valgt at lave det her barn, så må han også tage konsekvenserne ! det er for SENT at melde ud nu.. '

uha, bliver så rasende på sådanne mænd !  tænk over det, hvor meget tror du at du og din lykke betyder hvis han vil lade dig gå igennem en abort ??? 

det er altså ikke bare lige sådan, man skal som kvinde selv slå barnet ihjel via en pille, og det kan man IKKE hvis man ønsker barnet, og ikke vil slå det ihjel.. kan han virkelig støtte og trøste dig efter dette ? 

en veninde sagde til mig: "Jeg kender ikke nogen der har fortrudt sine børn, derimod kender jeg mange der har fortrudt abort, og lever med sorgen i resten af deres liv, dette kunne have været glæde over det første skridt osv." 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.