)': ærlig sag, men fuck!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2012

MMOGM

Anonym skriver:

jeg beholder barnet !!!

Havde ikke lige set denne besked, men ihh hvor er jeg glad på dine vegne 

Super fantastisk beslutning 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

janne1986

Havde engang en kæreste, hvor vi var enige om ingen prævention.... Da jeg blev gravid ville han ingenting...

Jeg valgteaborten for og beholde kæresten, var kun 18, troede ik livetfik videre uden ham.... 

Det var hans ønske og få aborten og kunne ik tilgive ham, og har stadig ik gjort det. Men han blev smidt på porten, ku sleklik klare og glo på ham, jeg kom til og hade ham.... 

Idag,6 år senere har jeg det stadig dårligt over det og jeg hader han. Men harfyret ny mand og to dejlige piger  

Men tror aldrig jeg kommer mig over at jeg bare fulgte hans valg.....

Lyt til dig selv...

Anmeld

16. april 2012

MKuhr

Anonym skriver:

Ja.. ligemeget hvad jeg næsten vælger, så blir det absolute ikke nemt.. Men jeg vælger ved at gå igennem en provokeret abort som den bedste fremtid for min lille familie. Vi havde planlagt graviditeten rigtig rigtig længe, og det tog os 8 måneder): det er ikke længe siden jeg hoppede og dansede over en smuk positiv test ): men min kæreste var dersværre ikke lykkelig, da det der gik op for ham, at han faktisk ikke ønskede flere børn udover det barn vi har nu.. hele familien siger kun hans beslutning er det bedste, da et barn skal være ønsket. Han smed åbenbart bomben da jeg endelig blev gravid, og jeg frygter det vil være for hårdt med endnu, en hvis ikke vi står 100% med det begge to! bare tanken om at to børn ender med at blive mit ansvar, fordi han egentlig har meldt ærligt ud, og først lige har vundet sig til at være far for vores barn vi har nu...har han gjort mig gravid, for at gøre mig glad og lykkelig, men det har endnu mere gjort mig ked, at han ikke selv har ønsket det sådan, og melder desværre ud når jeg er blevet gravid.. jeg skal have ringet til lægen i morgen.. )': jeg er ulykkelig... men bliver aldrig lykkelig hvis jeg beholder barnet, for jeg magter ik stå med to alene, hvor han skal have ekstrem meget hjælp til at være sammen med begge børn, da det gælder pasning og alt hvad det passer sig ind... Har lige fået en snak med min mor om det, og hun siger det bedst med en abort, og vente til han engang er klar, fremfor vi risikere miste børnene fordi en af os trækker os tilbage.... Hjælp hvad skal jeg gøre/; vores liv er allerede halvt hårdt som det er, men havde fandme ik regnet med han alligevel ik ville have et barn mere,

For mig er et barn en meget stor beslutning...

når det er sagt så ville jeg ikke have meget tilovers for ham længere hvis det var mig. sikke en idiot. undskyld men det mener jeg. Man planlægger ikke at få et barn og så får en abort når man er blevet det fordi man lige har skiftet mening. i har prøvet i 8 måneder, han er derfor haft hvert fald 8 måneder til at finde ud af om han vil have et barn eller ej. det er godt nok bare for meget i mine øre.

Også vildt at din familie ikke bakker dig op istedet for at give ham ret. for det eneste der har været rigtigt er at i har planlagt et barn og at du er er gravid. jeg ville ikke kunne tage ham seriøst. hold op hvor er jeg gal på dine vegne. hvor er det synd du står i den situation. og nej det er ikke en ærlig sag han har været uærlig overfor dig og udsætter dig nu for noget meget grimt. held og lykke med det hele. jeg havde ikke fået en abort, baby er ønsket fra din side så hvorfor danse efter hans pibe når han alligevel ikke kan tage en voksen beslutning...

held og lykke med det hele. håber det ender lykkeligt og noget du kan leve med.

Anmeld

16. april 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

jeg beholder barnet !!!

Godt gået!

Sad og læste tråden, da jeg nået til den her, hvor er det godt.

En abort er hård at komme ver når ma ønsker den, og du som ønskede barnet! puha, kan godt være du ikke ville miste manden men måske ville du miste DIG SELV og et barn.

HURRA for din beslutning

Anmeld

16. april 2012

Krussedulle

Puha!! Du får lige et stort ... jeg vil ærligt sige, at jeg syntes godt nok også at det er totalt respektløst overfor dig!! (og den lille spire) ... Han kunne i det mindste have meldt ud FØR du står med en positiv test, det har trods alt tager jer 8 mdr!! Og undskyld mig, det er 8 mdr hvor han et eller andet sted har holdt dig totalt for nar!! .. jeg var flippet, fuldstændig! Og tror ikke jeg fik en abort! Jeg ville nok prøve at få det til at fungere alligevel! .. Øv en dum situation! ..

Anmeld

16. april 2012

BabyHL

Anonym skriver:

jeg beholder barnet !!!

Go for it ! Det er 100% den rigtige beslutning.

Hellere stå alene med 2 børn, end med en dum kæreste og en forkert følelse i maven.

Du kan sagtens klare det ! .

Anmeld

16. april 2012

Miss Church

Anonym skriver:

jeg beholder barnet !!!

Du er bare super sej! 
Håber alt det bedste for dig, dit barn og din lille spire!  

Anmeld

16. april 2012

Anonym trådstarter

Hej damer/piger.

jeg vil først og fremmest, takke hver enkel af jer, og ikke mindst jeres meninger i forhold til situationen. I har allé en meget ens mening ifølge min situation, og det gik mere og mere op for mig, at barnet skulle 'leve' og jeg godt kunne se, at det her ikke handler om ærlig snak, men dumhed! så derfor, skal jeg selvfølgelig have mit 2 barn og er igen ligeså lykkelig, som jeg var i starten ! Jeg har fået talt med kæresten om dette, også hvad jeg har fået skrevet herinde, han blev rigtig ked og følte sig som en dårlig kæreste/far, og han har valgt at blive, og være en mand og også være en  god far for begge børn... jeg takker jer endnu en masse gange, for jeres støtte! uden jer, havde jeg ikke haft modet 

endnu engag tusind tak!

Anmeld

16. april 2012

sarahjylland

Anonym skriver:

Hej damer/piger.

jeg vil først og fremmest, takke hver enkel af jer, og ikke mindst jeres meninger i forhold til situationen. I har allé en meget ens mening ifølge min situation, og det gik mere og mere op for mig, at barnet skulle 'leve' og jeg godt kunne se, at det her ikke handler om ærlig snak, men dumhed! så derfor, skal jeg selvfølgelig have mit 2 barn og er igen ligeså lykkelig, som jeg var i starten ! Jeg har fået talt med kæresten om dette, også hvad jeg har fået skrevet herinde, han blev rigtig ked og følte sig som en dårlig kæreste/far, og han har valgt at blive, og være en mand og også være en  god far for begge børn... jeg takker jer endnu en masse gange, for jeres støtte! uden jer, havde jeg ikke haft modet 

endnu engag tusind tak!

SUPER flot er rigtig stolt over du tog modet til dig. Ellers var i heller ikke kommet videre. Du er så sej!!! og kæresten fordi ha godt kan se det er det i 2 skal

Anmeld

17. april 2012

Ilya

Hej damer/piger.

endnu engag tusind tak!

Godt at høre!! 

Super sejt at du mandede dig op, når han nu ikke gjorde det og super fedt at høre, at han trods alt ikke kun er i stand til at bruge sine nosser, men også at stå ved dem! 

Jeg sad og fulgte tråden og tænkte, fuck ham, hvis det havde været mig, var manden røget ud og baby blev inde i varmen!

I mine øjne ville det være helt ulideligt at tænke på, at et lille liv skulle ofres, fordi en voksen mand ikke ville stå ved sit ansvar, men bare gamblede med menneskeliv. Så jeg er 100% enig med alle de andre kvinder herinde, som tydeligvis har mere nosser end de fleste mænd!

Din mand har taget en moden beslutning og vil helt klart vokse med opgaven, så jeg tror og håber alt det bedste for jer... Og så er det måske en meget god idé med ekstra beskyttelse, når den lille ny engang er kommet til verden.  hihi

Held og lykke til jer allesammen! Og et stort hurra for livet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.