Hej damer/piger.
jeg vil først og fremmest, takke hver enkel af jer, og ikke mindst jeres meninger i forhold til situationen. I har allé en meget ens mening ifølge min situation, og det gik mere og mere op for mig, at barnet skulle 'leve' og jeg godt kunne se, at det her ikke handler om ærlig snak, men dumhed! så derfor, skal jeg selvfølgelig have mit 2 barn og er igen ligeså lykkelig, som jeg var i starten ! Jeg har fået talt med kæresten om dette, også hvad jeg har fået skrevet herinde, han blev rigtig ked og følte sig som en dårlig kæreste/far, og han har valgt at blive, og være en mand og også være en god far for begge børn...
jeg takker jer endnu en masse gange, for jeres støtte! uden jer, havde jeg ikke haft modet

endnu engag tusind tak!
Godt at høre!! 
Super sejt at du mandede dig op, når han nu ikke gjorde det og super fedt at høre, at han trods alt ikke kun er i stand til at bruge sine nosser, men også at stå ved dem! 
Jeg sad og fulgte tråden og tænkte, fuck ham, hvis det havde været mig, var manden røget ud og baby blev inde i varmen!
I mine øjne ville det være helt ulideligt at tænke på, at et lille liv skulle ofres, fordi en voksen mand ikke ville stå ved sit ansvar, men bare gamblede med menneskeliv. Så jeg er 100% enig med alle de andre kvinder herinde, som tydeligvis har mere nosser end de fleste mænd! 
Din mand har taget en moden beslutning og vil helt klart vokse med opgaven, så jeg tror og håber alt det bedste for jer... Og så er det måske en meget god idé med ekstra beskyttelse, når den lille ny engang er kommet til verden.
hihi
Held og lykke til jer allesammen! Og et stort hurra for livet!

Anmeld