B&J skriver:
nååå hvor søde... ja jeg glæder mig helt vildt til du skriver og viser billedér
og så dejligt alt er vasket og klar det er jo perfekt... glæder frederic sig altså så meget børn nu forstår
Tasken blev pakket igår og ved mig selv jeg burde kontakte dem på fg... Har det lidt af numse til, svimmel og hovedpine - men lillepigen er aktiv som hun plejer.
Nu mangler vi kun lige at få hus op at stå; rydde op - gøre lidt rent - vaske tøj osv. Men alt sammen noget vi plejer at lave søndag...
Køleskab er fyldt op og det samme er skabene...
Ja, de har gjort meget for ham nede i bh, ved at snakke om det - hvad det indebærer osv. Ved at han glæder sig, men tænker også at når hverdagen starter - så er der dét først kan ses... Men ved det ikke. De har ihvertfald snakket med ham om at i fredags var sidste dag som 'frederic' og at han på mandag ville være storebror frederic..
Men tror sagtens frederic kan mærke det er ved at være tæt på, han vil gerne have mig ved sig hele tiden og er jeg lige forsvundet af hans radar - kan jeg høre ham spørge farmand; hvor er min mor henne? Under vores krammere siger jeg også til ham at han altid være mors dejlige dreng og at jeg altid vil elske ham - også selvom lillesøster kommer ud... Han er jo en følsom og eftertænksom lille gut, så har det også lidt skidt med at skulle være 'indlagt' så mange dage og undvære frederic..
Så er lidt glad for at han har fået det lorte nat arbejde 19-03, da han så er hjemme og kan tage lillepigen lidt, så frederic og jeg kan lave lidt sammen. Bare det at give frederic tøj på, nyder han jo.
Anmeld