Lillefis stadig lille og et øv jm besøg idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2012

B&J

Mor til Frederic skriver:

Det bliver afsløret på mandag, vil ihvertfald være på bar bund hvis hun er total modsat og så oveni alt det lyserøde...

Men tøj i str 50-56 og 62 er vasket og klar, så hun kan bare komme an.. Virker til hun har lange tynde ben - når hun stikker det ud gennem siden...

nååå hvor søde... ja jeg glæder mig helt vildt til du skriver og viser billedér

og så dejligt alt er vasket og klar det er jo perfekt... glæder frederic sig altså så meget børn nu forstår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

Pige2009

det skal du ikke tænke så meget over, vi kan alle have travle perioder...

Ja, det ville være helt kanon. For ved godt at det hele står i journal - men det at have en med der ikke stiller ? er rart...

Ja, især når hun kender dig rigtigt. Ting på papir giver ikke altid et rigtigt billede af en person

Anmeld

15. april 2012

Mor til Frederic og Freya

Amandas-mor skriver:

Held og lykke med det hele  

Tak...

Anmeld

15. april 2012

Bonde-liv

min pige der nu blir 4 år var også lille hele graviditeten igennem. og hun er stadig lille. bruger pt 92 i tøj hvor de andre jævnalderne er i 98-104. men hun er og var smækker lækker

hun vejede 2650 og 48 cm ved fødslen. og brugte i øvrigt str 44 i ca en måned. str 50 i en måned og så derefter 56.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. april 2012

B&J skriver:

nååå hvor søde... ja jeg glæder mig helt vildt til du skriver og viser billedér

og så dejligt alt er vasket og klar det er jo perfekt... glæder frederic sig altså så meget børn nu forstår

Tasken blev pakket igår og ved mig selv jeg burde kontakte dem på fg... Har det lidt af numse til, svimmel og hovedpine - men lillepigen er aktiv som hun plejer.

Nu mangler vi kun lige at få hus op at stå; rydde op - gøre lidt rent - vaske tøj osv. Men alt sammen noget vi plejer at lave søndag...

Køleskab er fyldt op og det samme er skabene...

Ja, de har gjort meget for ham nede i bh, ved at snakke om det - hvad det indebærer osv. Ved at han glæder sig, men tænker også at når hverdagen starter - så er der dét først kan ses... Men ved det ikke. De har ihvertfald snakket med ham om at i fredags var sidste dag som 'frederic' og at han på mandag ville være storebror frederic..

Men tror sagtens frederic kan mærke det er ved at være tæt på, han vil gerne have mig ved sig hele tiden og er jeg lige forsvundet af hans radar - kan jeg høre ham spørge farmand; hvor er min mor henne? Under vores krammere siger jeg også til ham at han altid være mors dejlige dreng og at jeg altid vil elske ham - også selvom lillesøster kommer ud... Han er jo en følsom og eftertænksom lille gut, så har det også lidt skidt med at skulle være 'indlagt' så mange dage og undvære frederic..

Så er lidt glad for at han har fået det lorte nat arbejde 19-03, da han så er hjemme og kan tage lillepigen lidt, så frederic og jeg kan lave lidt sammen. Bare det at give frederic tøj på, nyder han jo.

Anmeld

15. april 2012

Baagøe skriver:

Ja, især når hun kender dig rigtigt. Ting på papir giver ikke altid et rigtigt billede af en person

Det er jo det...

Men nu må vi se når tlf ringer idag...

Anmeld

15. april 2012

Bonde-liv skriver:

min pige der nu blir 4 år var også lille hele graviditeten igennem. og hun er stadig lille. bruger pt 92 i tøj hvor de andre jævnalderne er i 98-104. men hun er og var smækker lækker

hun vejede 2650 og 48 cm ved fødslen. og brugte i øvrigt str 44 i ca en måned. str 50 i en måned og så derefter 56.

Hvor er hun fin...

Ja, scanings damen har hele tiden sagt at hun ikke bliver over 3 kg - så nu må vi se..

Også et fedt, bare hun er som hun skal være - sund og rask, så er str ligemeget...

Det har vi forlængst lært med Frederic på 3½ år, da han gik i stå i vækst i små 2 år. Han er ved at være med i højden, men vægten er han stadig meget bagud i.

Anmeld

15. april 2012

B&J

Tasken blev pakket igår og ved mig selv jeg burde kontakte dem på fg... Har det lidt af numse til, svimmel og hovedpine - men lillepigen er aktiv som hun plejer.

Nu mangler vi kun lige at få hus op at stå; rydde op - gøre lidt rent - vaske tøj osv. Men alt sammen noget vi plejer at lave søndag...

Køleskab er fyldt op og det samme er skabene...

Ja, de har gjort meget for ham nede i bh, ved at snakke om det - hvad det indebærer osv. Ved at han glæder sig, men tænker også at når hverdagen starter - så er der dét først kan ses... Men ved det ikke. De har ihvertfald snakket med ham om at i fredags var sidste dag som 'frederic' og at han på mandag ville være storebror frederic..

Men tror sagtens frederic kan mærke det er ved at være tæt på, han vil gerne have mig ved sig hele tiden og er jeg lige forsvundet af hans radar - kan jeg høre ham spørge farmand; hvor er min mor henne? Under vores krammere siger jeg også til ham at han altid være mors dejlige dreng og at jeg altid vil elske ham - også selvom lillesøster kommer ud... Han er jo en følsom og eftertænksom lille gut, så har det også lidt skidt med at skulle være 'indlagt' så mange dage og undvære frederic..

Så er lidt glad for at han har fået det lorte nat arbejde 19-03, da han så er hjemme og kan tage lillepigen lidt, så frederic og jeg kan lave lidt sammen. Bare det at give frederic tøj på, nyder han jo.

ja i er vist klar nu til lille søster kommer puhh kan godt forstå du ikke har det så godt der kommer jo snart til at ske en hel masse og der er jo kun idag.... imorgen er det jo der det sker...

og dejligt børnehaven og du har snakket med frederic om at være storbror tror virkelig han bliver en super kærlig og god storebror og ja det kan være det bliver lidt svært men det er jo også en helt ny start for jer alle sammen når man bliver en ekstra person i familien...

og det er jo dejligt at han nyder alle ting så meget daniel hader at få tøj på men lidt hygge om morgen så går det

Anmeld

15. april 2012

babymus77

Har sendt dig en hilsen i din gæste bog;-) Knuser

Anmeld

15. april 2012

Maja88

har du ringet til fødegangen???

jeg ville ikke tage chancer selvom prinsessen er aktiv..

prøv at tænk hvor du ville bebrejde dig selv hvis der var noget.. nu tager jeg altid det værst tænkelige i mængde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.