Lillefis stadig lille og et øv jm besøg idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

Mor til Frederic og Freya

Nettemor skriver:

Jeg syns det lyder rimelig fortrøstnings fuldt Som jeg har sagt før så tror jeg ikke du bliver psykist klar til hendes ankomst før hun er der.. Jeg  for at det går rimelig glat når først hun er der..

det har jeg også måttet erkende, hvilket også har været svært. Pisker jo mig selv og bliver negativ på mig selv når vi ikke når det jeg har forventet..

og tak...

Vil sove videre, er bare så bombet og har terapi igen i morgen kl 9..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Nettemor

Mor til Frederic skriver:

det har jeg også måttet erkende, hvilket også har været svært. Pisker jo mig selv og bliver negativ på mig selv når vi ikke når det jeg har forventet..

og tak...

Vil sove videre, er bare så bombet og har terapi igen i morgen kl 9..

sov godt

Anmeld

12. april 2012

Pige2009

Var idag til jm 38+0 og hun skønned lillepigen til 2600-2700 g., men hun har været lille hele vejen igennem så det er ok...

Hun tog blodtryk 5 gange og alle gange var lige høj, så hun bad mig om at lave en urin prøve... Den viste bl.a blod og væskemangel mm. Så hun ringed til kolding for at høre hvad hun skulle gøre, de ville gerne have nogle blodprøver.

Så hvis kolding ringer her idag, så er det afsted dertil og hvis tlf ikke ringer, må jeg blive hjemme til mandag...

Har nemlig tid til pks på mandag, så håber at jeg får lov at blive weekend hjemme...

Min fantastiske jm (har en special jm grundet fortid med overgreb) har dobbelt vagt i weekend og slutter sin vagt mandag morgen. Hun vil i weekend snakked med føde afd og høre ad hvor jeg ligger i deres pks program. Er der ingen med specieller behov (sukkersyge/tvillinger) vil hun prøve at få mig ind som den første, så hun kan være min jm hele vejen igennem....

Har sendt manden på arbejde, så er alene hjemme med Frederic.

Dejligt med en update, når jeg har været dårlig til at svare dig Hvor ville det være fantastisk, hvis du kunne få jordemoderen til fødslen!  Lad os håbe du kan blive hjemme til mandag

Kram din navnesøster

Anmeld

12. april 2012

B&J

ja det er helt vildt... Men også dejli at han selv beder om kram....

Mener også vi havde lidt i 50 dengang til frederic, men ikke sikker...

jaaa det må følels dejligt

jaa det er også en lille lille størrelse hihihi

Anmeld

13. april 2012

Kay skriver:

det er bare dejligt! og du skal nok klare det

bare det at du er så åben og tager i mod den hjælp viser du er stærk

tak...

Anmeld

13. april 2012

Baagøe skriver:

Dejligt med en update, når jeg har været dårlig til at svare dig Hvor ville det være fantastisk, hvis du kunne få jordemoderen til fødslen!  Lad os håbe du kan blive hjemme til mandag

Kram din navnesøster

det skal du ikke tænke så meget over, vi kan alle have travle perioder...

Ja, det ville være helt kanon. For ved godt at det hele står i journal - men det at have en med der ikke stiller ? er rart...

Anmeld

13. april 2012

B&J skriver:

jaaa det må følels dejligt

jaa det er også en lille lille størrelse hihihi

Det gør det, det er lige som balsam for hjertet...

Hvis hun slægter frederic på, vil vi næsten fra start skulle køre med dobbelt str - da han havde og har laange ben...

Selv idag kører han i str 104 baggy bukser og str 92 i overdele...

Anmeld

13. april 2012

B&J

Det gør det, det er lige som balsam for hjertet...

Hvis hun slægter frederic på, vil vi næsten fra start skulle køre med dobbelt str - da han havde og har laange ben...

Selv idag kører han i str 104 baggy bukser og str 92 i overdele...

jaa så kommer det til at gå stærkt hvis hun får lange ben

Anmeld

13. april 2012

B&J skriver:

jaa så kommer det til at gå stærkt hvis hun får lange ben

Det bliver afsløret på mandag, vil ihvertfald være på bar bund hvis hun er total modsat og så oveni alt det lyserøde...

Men tøj i str 50-56 og 62 er vasket og klar, så hun kan bare komme an.. Virker til hun har lange tynde ben - når hun stikker det ud gennem siden...

Anmeld

13. april 2012

Tona

Var idag til jm 38+0 og hun skønned lillepigen til 2600-2700 g., men hun har været lille hele vejen igennem så det er ok...

Hun tog blodtryk 5 gange og alle gange var lige høj, så hun bad mig om at lave en urin prøve... Den viste bl.a blod og væskemangel mm. Så hun ringed til kolding for at høre hvad hun skulle gøre, de ville gerne have nogle blodprøver.

Så hvis kolding ringer her idag, så er det afsted dertil og hvis tlf ikke ringer, må jeg blive hjemme til mandag...

Har nemlig tid til pks på mandag, så håber at jeg får lov at blive weekend hjemme...

Min fantastiske jm (har en special jm grundet fortid med overgreb) har dobbelt vagt i weekend og slutter sin vagt mandag morgen. Hun vil i weekend snakked med føde afd og høre ad hvor jeg ligger i deres pks program. Er der ingen med specieller behov (sukkersyge/tvillinger) vil hun prøve at få mig ind som den første, så hun kan være min jm hele vejen igennem....

Har sendt manden på arbejde, så er alene hjemme med Frederic.

Held og lykke med det hele  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.