Lillefis stadig lille og et øv jm besøg idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2012

Kløver

Mor til Frederic skriver:

Hejsa..

Ej det er da lidt øv, har du været det længe?

Ligger du på rød afd? der kommer jeg til at ligge, hvad stue aner vi ikke endnu...

Og tak...

Har i denne omgang lagt her siden fredag, og kommer ikke hjem før jeg har fået kejsersnit, som nok bliver før tid, pga stigende blodtryk og svangerskabsforgiftning. Ligger på svangerafsnittet. Ved ikke hvad rød afdeling er, er det på barselsgangen?

Dejligt at læse i svar til andre, at de vil hjælpe og tage sig rigtig godt af dig, håber du trods alt, vil få en rigtig god oplevelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

Mor til Frederic og Freya

Maja84 skriver:

Har i denne omgang lagt her siden fredag, og kommer ikke hjem før jeg har fået kejsersnit, som nok bliver før tid, pga stigende blodtryk og svangerskabsforgiftning. Ligger på svangerafsnittet. Ved ikke hvad rød afdeling er, er det på barselsgangen?

Dejligt at læse i svar til andre, at de vil hjælpe og tage sig rigtig godt af dig, håber du trods alt, vil få en rigtig god oplevelse

Det er da træls...

Hvor lang tid tilbage har du? her kommer hun ud 10 dage før termin..

Ja det er rød afs på barsels afd.

Ja det er rart..

Anmeld

15. april 2012

Bare mig..

Ville bare ønske dig al held og lykke med imorgen.. Hvor må det være en underlig fornemmelse, at man ved hundred procent hvornår den lille kommer - men dejligt!

Må man spørge hvorfor du er angst for det hele? Hvis ikke, er det også ok. Læste et eller andet med amningen lige efter hun er ude og at det skal være med ble på

Knus og kram herfra! Og et lille tillykke

Anmeld

15. april 2012

Kløver

Det er da træls...

Hvor lang tid tilbage har du? her kommer hun ud 10 dage før termin..

Ja det er rød afs på barsels afd.

Ja det er rart..

Tror jeg har 15 dage tilbage i morgen

Anmeld

15. april 2012

Isabella_mor

ja, min jm hev i nogle tråde idag og vi kommer på som de første i morgen tidlig...

Han glæder sig vildt...

Ja det forstår jeg godt

Anmeld

16. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Var idag til jm 38+0 og hun skønned lillepigen til 2600-2700 g., men hun har været lille hele vejen igennem så det er ok...

Hun tog blodtryk 5 gange og alle gange var lige høj, så hun bad mig om at lave en urin prøve... Den viste bl.a blod og væskemangel mm. Så hun ringed til kolding for at høre hvad hun skulle gøre, de ville gerne have nogle blodprøver.

Så hvis kolding ringer her idag, så er det afsted dertil og hvis tlf ikke ringer, må jeg blive hjemme til mandag...

Har nemlig tid til pks på mandag, så håber at jeg får lov at blive weekend hjemme...

Min fantastiske jm (har en special jm grundet fortid med overgreb) har dobbelt vagt i weekend og slutter sin vagt mandag morgen. Hun vil i weekend snakked med føde afd og høre ad hvor jeg ligger i deres pks program. Er der ingen med specieller behov (sukkersyge/tvillinger) vil hun prøve at få mig ind som den første, så hun kan være min jm hele vejen igennem....

Har sendt manden på arbejde, så er alene hjemme med Frederic.

Held og lykke med kejsersnittet sener! Håber alt kommer til at gå godt for jer alle!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.