Lillefis stadig lille og et øv jm besøg idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

Mor til Frederic og Freya

Kay skriver:

hvor er det dejligt at vide at de tager så godt hånd om dig

Ja og om lillepigen..

Ved vi har de bedste redskaber til at få skabt et bånd sammen, så selv om jeg ikke er klar psykisk til hun kommer ud, så ved jeg at jeg folk jeg kan støtte mig op ad og som vil hjælpe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Kay

Mor til Frederic skriver:

Ja og om lillepigen..

Ved vi har de bedste redskaber til at få skabt et bånd sammen, så selv om jeg ikke er klar psykisk til hun kommer ud, så ved jeg at jeg folk jeg kan støtte mig op ad og som vil hjælpe...

det er bare dejligt! og du skal nok klare det

bare det at du er så åben og tager i mod den hjælp viser du er stærk

Anmeld

12. april 2012

Joyce1986 skriver:

Vil krydse fingre for du får lov at blive hjemme til mandag, og at du mandag kan få lov at komme ind som den først   - så din jordemor kan være med..

og sikke da ellers en sød jordemor du har..

Tak tak tak...

De har heldigvis ikke haft ringet, så håber at alt er okay..

Anmeld

12. april 2012

Nettemor

Åh håber da virkelig du kan blive hjemme til mandag  Og at du kan komme ind som den første så du kan beholde 'din' jm

Har du det ellers nogenlunde?

Anmeld

12. april 2012

B&J skriver:

så hyggeligt at i er alene

nej der er jo nogle der ikke laver store børn jeg laver heller ikke store børn daniel var 2810 og det var 9dage før min termin

Ja han er jo en mors dreng, så vi nyder at være alene...

Han elsker at få krammere og bare være tæt på mig, så når vi f.eks sidder og spiser - så ender hans arm gerne ovre oven på min og når vi er færdige med at spise eller midt i vender han sig om og udbryder; ej mor, vi har helt glemt vores krammere idag. Og så skal der krammes..

De har jo alle sagt hele vejen igennem at hun ikke ville blive stor ved fødsel.. Så er det jo godt at vi har købt tøj i str 50 også, nægter at skulle ligge derude i så mange dage og at hun skal være i hospitals tøj..

Anmeld

12. april 2012

B&J

Ja han er jo en mors dreng, så vi nyder at være alene...

Han elsker at få krammere og bare være tæt på mig, så når vi f.eks sidder og spiser - så ender hans arm gerne ovre oven på min og når vi er færdige med at spise eller midt i vender han sig om og udbryder; ej mor, vi har helt glemt vores krammere idag. Og så skal der krammes..

De har jo alle sagt hele vejen igennem at hun ikke ville blive stor ved fødsel.. Så er det jo godt at vi har købt tøj i str 50 også, nægter at skulle ligge derude i så mange dage og at hun skal være i hospitals tøj..

han er alts¨å bare DEJLIG og ja han er virkelig kærlig

og ja så er en str 50 den helt rigtige størrlese og sikkert en smule for stort sådan var det med daniel  men bedre for stort ind for lille

Anmeld

12. april 2012

Kay skriver:

det er bare dejligt! og du skal nok klare det

bare det at du er så åben og tager i mod den hjælp viser du er stærk

tak...

Anmeld

12. april 2012

Nettemor skriver:

Åh håber da virkelig du kan blive hjemme til mandag  Og at du kan komme ind som den første så du kan beholde 'din' jm

Har du det ellers nogenlunde?

også alt herhjemme...

Smerte mæssigt måtte hun godt komme ud lige nu, hun har været en bisse hele vejen igennem. Har utallige plukve'er og ondt øverst i maven, + hun ligger med ryggen ud mod min venstre arm og alt andet sparker hun med i højre side.. Så er vant til at have en 'fod ud gennem siden', høre knæk lyde på ribben osv.

rart at der er ved at være styr på al det med hjælp, hvem hvad og hvor. Det giver en vis ro, men stadig panik agtig over at hun kommer ud og vil være her i fysisk tilstand....

Anmeld

12. april 2012

Nettemor

også alt herhjemme...

Smerte mæssigt måtte hun godt komme ud lige nu, hun har været en bisse hele vejen igennem. Har utallige plukve'er og ondt øverst i maven, + hun ligger med ryggen ud mod min venstre arm og alt andet sparker hun med i højre side.. Så er vant til at have en 'fod ud gennem siden', høre knæk lyde på ribben osv.

rart at der er ved at være styr på al det med hjælp, hvem hvad og hvor. Det giver en vis ro, men stadig panik agtig over at hun kommer ud og vil være her i fysisk tilstand....

Jeg syns det lyder rimelig fortrøstnings fuldt Som jeg har sagt før så tror jeg ikke du bliver psykist klar til hendes ankomst før hun er der.. Jeg  for at det går rimelig glat når først hun er der..

Anmeld

12. april 2012

B&J skriver:

han er alts¨å bare DEJLIG og ja han er virkelig kærlig

og ja så er en str 50 den helt rigtige størrlese og sikkert en smule for stort sådan var det med daniel  men bedre for stort ind for lille

ja det er helt vildt... Men også dejli at han selv beder om kram....

Mener også vi havde lidt i 50 dengang til frederic, men ikke sikker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.