Lillefis stadig lille og et øv jm besøg idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.562 visninger
75 svar
0 synes godt om
12. april 2012

Mor til Frederic og Freya

Var idag til jm 38+0 og hun skønned lillepigen til 2600-2700 g., men hun har været lille hele vejen igennem så det er ok...

Hun tog blodtryk 5 gange og alle gange var lige høj, så hun bad mig om at lave en urin prøve... Den viste bl.a blod og væskemangel mm. Så hun ringed til kolding for at høre hvad hun skulle gøre, de ville gerne have nogle blodprøver.

Så hvis kolding ringer her idag, så er det afsted dertil og hvis tlf ikke ringer, må jeg blive hjemme til mandag...

Har nemlig tid til pks på mandag, så håber at jeg får lov at blive weekend hjemme...

Min fantastiske jm (har en special jm grundet fortid med overgreb) har dobbelt vagt i weekend og slutter sin vagt mandag morgen. Hun vil i weekend snakked med føde afd og høre ad hvor jeg ligger i deres pks program. Er der ingen med specieller behov (sukkersyge/tvillinger) vil hun prøve at få mig ind som den første, så hun kan være min jm hele vejen igennem....

Har sendt manden på arbejde, så er alene hjemme med Frederic.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

FrkZier

Mor til Frederic skriver:

Var idag til jm 38+0 og hun skønned lillepigen til 2600-2700 g., men hun har været lille hele vejen igennem så det er ok...

Hun tog blodtryk 5 gange og alle gange var lige høj, så hun bad mig om at lave en urin prøve... Den viste bl.a blod og væskemangel mm. Så hun ringed til kolding for at høre hvad hun skulle gøre, de ville gerne have nogle blodprøver.

Så hvis kolding ringer her idag, så er det afsted dertil og hvis tlf ikke ringer, må jeg blive hjemme til mandag...

Har nemlig tid til pks på mandag, så håber at jeg får lov at blive weekend hjemme...

Min fantastiske jm (har en special jm grundet fortid med overgreb) har dobbelt vagt i weekend og slutter sin vagt mandag morgen. Hun vil i weekend snakked med føde afd og høre ad hvor jeg ligger i deres pks program. Er der ingen med specieller behov (sukkersyge/tvillinger) vil hun prøve at få mig ind som den første, så hun kan være min jm hele vejen igennem....

Har sendt manden på arbejde, så er alene hjemme med Frederic.

krydser fingre for du kan få lov at blive hjemme til mandag

- hvor dejligt med sådan en sød jordmoder

Anmeld

12. april 2012

Kay

i hvor er det da bare en dejlig JM du har  krydser fingre for at du får lov at vente til mandag

Anmeld

12. april 2012

FrkZier skriver:

krydser fingre for du kan få lov at blive hjemme til mandag

- hvor dejligt med sådan en sød jordmoder

Tak... Det håber vi også og der har været ro på tlf, så det er dejligt.

Og ja, hun er herlig... Men også underligt hvis hun vil være med, da hun kender så meget til mig efter vores mange snakke... Men det gør det også lidt nemmere, hun behøver ikke læse journal'en og ved hvordan jeg har det..

Anmeld

12. april 2012

B&J

Håber du får lov at blive hjemme til på mandag søde

og det er en lille prinsesse der er der inde men bare hun er sund og rask...

og så hyggeligt dig og frederic er hjemme alene

Anmeld

12. april 2012

Kay skriver:

i hvor er det da bare en dejlig JM du har  krydser fingre for at du får lov at vente til mandag

Ja hun er guld værd, men vi har også haft vores lange snakke - så hun kender mig..

Selvom alt står i min journal, er det nemmere at have hende med..

Og min terapeut snakker også sammen med jm, så hun vil også være derude og vil være med til at hjælpe med de psykiske ting.

Anmeld

12. april 2012

Kay

Ja hun er guld værd, men vi har også haft vores lange snakke - så hun kender mig..

Selvom alt står i min journal, er det nemmere at have hende med..

Og min terapeut snakker også sammen med jm, så hun vil også være derude og vil være med til at hjælpe med de psykiske ting.

hvor er det dejligt at vide at de tager så godt hånd om dig

Anmeld

12. april 2012

B&J skriver:

Håber du får lov at blive hjemme til på mandag søde

og det er en lille prinsesse der er der inde men bare hun er sund og rask...

og så hyggeligt dig og frederic er hjemme alene

Det gør vi også, men ellers går det nok også...

Ja hun er en lillefis, men så længe hun følger sin egen kurve er det jo helt okay... Frederic var jo også 3200 g ved pks i 38+2, så jeg skal nok bare ikke producere store basse baby'er..

det er vi skam hver aften, da ruben arbejder aften/nat..

Anmeld

12. april 2012

JH12

Vil krydse fingre for du får lov at blive hjemme til mandag, og at du mandag kan få lov at komme ind som den først   - så din jordemor kan være med..

og sikke da ellers en sød jordemor du har..

Anmeld

12. april 2012

B&J

Det gør vi også, men ellers går det nok også...

Ja hun er en lillefis, men så længe hun følger sin egen kurve er det jo helt okay... Frederic var jo også 3200 g ved pks i 38+2, så jeg skal nok bare ikke producere store basse baby'er..

det er vi skam hver aften, da ruben arbejder aften/nat..

så hyggeligt at i er alene

nej der er jo nogle der ikke laver store børn jeg laver heller ikke store børn daniel var 2810 og det var 9dage før min termin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.