Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
celkt skriver: der er kun en ting jeg ikke kan stå for... BØGER!! men vi kommer nok også snart til at overveje en større reol, eller sætte dem ind i to lag...
der er kun en ting jeg ikke kan stå for... BØGER!!
men vi kommer nok også snart til at overveje en større reol, eller sætte dem ind i to lag...
Hva for nogle bøger ? Ja nogengange er man nødt til at udvide møblementet for at få plads til ens samlerobjekter
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AalborgPigen skriver: Hva for nogle bøger ? Ja nogengange er man nødt til at udvide møblementet for at få plads til ens samlerobjekter
både min kæreste og jeg er biblofile, - jeg er primært til historiske romaner, krydret med lidt krimi ind imellem. Han læser rent fantasy, og det har jeg så også fået smag for, så det er primært det, vi køber ind pt. Og vi har MEGET!!
celkt skriver: både min kæreste og jeg er biblofile, - jeg er primært til historiske romaner, krydret med lidt krimi ind imellem. Han læser rent fantasy, og det har jeg så også fået smag for, så det er primært det, vi køber ind pt. Og vi har MEGET!!
bibli .. hvad for noget ?
AalborgPigen skriver: Hihi jeg tror det er den typiske mor ting Ihvert fald hvad jeg kan læse herinde
Hihi jeg tror det er den typiske mor ting Ihvert fald hvad jeg kan læse herinde
det tror jeg også det er
AalborgPigen skriver: bibli .. hvad for noget ?
bibliofile, - det må betyde noget med bog-afhængighed. Biblio betyder bog elle rnoget i den retning og 'fil kender vi jo fra andre ord...
celkt skriver: bibliofile, - det må betyde noget med bog-afhængighed. Biblio betyder bog elle rnoget i den retning og 'fil kender vi jo fra andre ord...
Nårrrh
har ik noget jeg som sådan schopper amok... min kæreste shopper sokker...
men jeg har det bedst hvis jeg har gær og ekstra tandbørster her hjemme... lidt underlige ting... men det skal vi bare ha i huset...
Kay skriver: har ik noget jeg som sådan schopper amok... min kæreste shopper sokker... men jeg har det bedst hvis jeg har gær og ekstra tandbørster her hjemme... lidt underlige ting... men det skal vi bare ha i huset...
Ej hvor sjovt han shopper sokker
Ja ekstra tandbørster har vi også altid
AalborgPigen skriver: Ja jeg er nok nødt til at indse noget ... Jeg er afhængig af sko ... MASSER AF SKO ! Og sådan har det ALTID været ..... Dette er de seneste på sko reolen ... I LOVE THEM Er der noget du er helt afhængig af ?
Ja jeg er nok nødt til at indse noget ... Jeg er afhængig af sko ... MASSER AF SKO ! Og sådan har det ALTID været .....
Dette er de seneste på sko reolen ... I LOVE THEM
Er der noget du er helt afhængig af ?
Årh, jeg elsker også sko!!
Har lige købt disse fantastiske stiletter i forgårs!
Derudover er det nok mest Benjamin jeg bruger penge på nu I form af bObles figure og masser og masser af tøj
Puh, nogen burde inddrage mit dankort/visa/master!
Ka+Ma=Be skriver: Årh, jeg elsker også sko!! Har lige købt disse fantastiske stiletter i forgårs! Derudover er det nok mest Benjamin jeg bruger penge på nu I form af bObles figure og masser og masser af tøj Puh, nogen burde inddrage mit dankort/visa/master!
Ja det er simpelthen skrækkeligt
De er rigtigt flotte Jeg kan bare ikke gå i sådan nogle høje sko længere
Ja de små banditter trækker hårdt i dankortet (selvom det nu er mors skyld)
HAPS .. Så er det pist væk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128