Jeg er sko"narkoman" ! Er der noget du shopper amok?! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.122 visninger
146 svar
0 synes godt om
12. april 2012

Muffin_girl

Ja jeg er nok nødt til at indse noget ... Jeg er afhængig af sko ... MASSER AF SKO ! Og sådan har det ALTID været ..... 

Dette er de seneste på sko reolen ... I LOVE THEM 

Er der noget du er helt afhængig af ? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

MissTas

AalborgPigen skriver:

Ja jeg er nok nødt til at indse noget ... Jeg er afhængig af sko ... MASSER AF SKO ! Og sådan har det ALTID været ..... 

jeg er også afhængig af sko som dig hehe.. køber også sko HELE tiden ..

ellers er jeg total tøj afhængig til min datter hehe

Anmeld

12. april 2012

bobbles

AalborgPigen skriver:

uhh ja er totalt shop a holic!!

jeg elsker tøj! er størst fan af lange cardigans og kjoler, elsker kjoler, de er simpelthen skønne at gå i jeg elsker dem

Anmeld

12. april 2012

Muffin_girl

MissTas skriver:

jeg er også afhængig af sko som dig hehe.. køber også sko HELE tiden ..

ellers er jeg total tøj afhængig til min datter hehe

Hva for nogle sko køber du så ? Ja sådan bliver jeg også... Kan lige se det for mig .. At jeg bare får lange arme af at bære alt det baby/børne tøj  

Anmeld

12. april 2012

Muffin_girl

Frøken Christiansen skriver:

uhh ja er totalt shop a holic!!

jeg elsker tøj! er størst fan af lange cardigans og kjoler, elsker kjoler, de er simpelthen skønne at gå i jeg elsker dem

HIhi  

Lange cardigans er simpelthen fantastiske .. Jeg har 2.. Og vil så gerne have mange flere .. Jeg har haft en i 5 år, så meget elsker jeg den Jeg er ikke glad for kjoler længere ... Fordi jeg syntes mine lår kører op af hinanden. Og det gør meget ondt.. Men tunikaer og leggins er noget af det bedste

Anmeld

12. april 2012

MissTas

AalborgPigen skriver:

Hva for nogle sko køber du så ? Ja sådan bliver jeg også... Kan lige se det for mig .. At jeg bare får lange arme af at bære alt det baby/børne tøj  

jamen det er sneakers, sandaler, ballarina, stiletter, støvler.. jamen ALLE slags sko.. er bare tosset med sko hehe

Ja, man an slet ikke lade være med at købe til de små.. bare den sidste måned har jeg brugt 3000 på tøj til hende.. UPS <3 Men hun er dælme også lækker lækker hihi

Anmeld

12. april 2012

bobbles

AalborgPigen skriver:

HIhi  

Lange cardigans er simpelthen fantastiske .. Jeg har 2.. Og vil så gerne have mange flere .. Jeg har haft en i 5 år, så meget elsker jeg den Jeg er ikke glad for kjoler længere ... Fordi jeg syntes mine lår kører op af hinanden. Og det gør meget ondt.. Men tunikaer og leggins er noget af det bedste

nu har jeg jo haft i årevis lidt for tykke lår der "rører" hinanden hehe så jeg får røde mærker så har altid leggings indenunder, også med kjoler eller cardigans

jeg er også meget glad for pæne bluser og cowboy leggings

Anmeld

12. april 2012

B&J

JEG ELSKER SKO OG FILM og havde mange flere hvis det var vi havde penge til det

og jeg ikke går og taber mig har lige givet min søster 4 par sko fordi jeg er gået 1-2 nr ned i sko

Anmeld

12. april 2012

Mille83

AalborgPigen skriver:

HIhi  

Blander mig lige 

Har et fantastisk trick til det med røde lår. 

Du skal smøre glidecreme mellem lårerne (og det er ikke gas) 

Så klister de ikke og gør ikke ondt. 

Hilsen en med samme problem med de skide lår 

Anmeld

12. april 2012

come2

AalborgPigen skriver:

Jeg er helt modsat

Jeg shopper rengøringsmidler tjaa en mærkelig ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.