Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AalborgPigen skriver: Ja det er simpelthen skrækkeligt De er rigtigt flotte Jeg kan bare ikke gå i sådan nogle høje sko længere Ja de små banditter trækker hårdt i dankortet (selvom det nu er mors skyld) HAPS .. Så er det pist væk
Ja det er simpelthen skrækkeligt
De er rigtigt flotte Jeg kan bare ikke gå i sådan nogle høje sko længere
Ja de små banditter trækker hårdt i dankortet (selvom det nu er mors skyld)
HAPS .. Så er det pist væk
Hihi tak skal du ha' Jeg var også helt solgt - og så var de jo pisse billige!!! 230 bobs! Æv at du ikke kan gå i dem! Jeg ELSKER stilletter.
Min kæreste har ellers prøvet at afskaffe masteret heheh :
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ka+Ma=Be skriver: Hihi tak skal du ha' Jeg var også helt solgt - og så var de jo pisse billige!!! 230 bobs! Æv at du ikke kan gå i dem! Jeg ELSKER stilletter. Min kæreste har ellers prøvet at afskaffe masteret heheh :
Ja prisen er super god Man kan blive lokket...
Troede han det forsvandt hvis jeres søn spiste det ?
Sko, sko, sko og atter sko.... alt indefor sko...
Også baby sko og tøj... Jeg kan slet slet ikk stoppe....
Jeg køber tulipaner, skåle og flot keramik! Kan ikke gå forbi tulipaner uden at købe nogen med hjem.. Så der er slemt i øjeblikket hvor der er sæson! Ellers elsker jeg skåle i alle afskygninger!
De grå ballerinaer er fede!! Hvor er de fra?
AalborgPigen skriver: Ja prisen er super god Man kan blive lokket... Troede han det forsvandt hvis jeres søn spiste det ?
Ved ikke hvad den tossede mand tænkte hehehe
Ka+Ma=Be skriver: Årh, jeg elsker også sko!! Har lige købt disse fantastiske stiletter i forgårs! Derudover er det nok mest Benjamin jeg bruger penge på nu I form af bObles figure og masser og masser af tøj Puh, nogen burde inddrage mit dankort/visa/master!
Årh, jeg elsker også sko!!
Har lige købt disse fantastiske stiletter i forgårs!
Derudover er det nok mest Benjamin jeg bruger penge på nu I form af bObles figure og masser og masser af tøj
Puh, nogen burde inddrage mit dankort/visa/master!
hvor er de fra? Min mand og jeg væddede nemlig på et tidspunkt og jeg vandt...
AalborgPigen skriver: Sikke alle de tricks du kan Smart ... Silicone? Øhhhh... Jeg kender ingen forskel ... Jeg har købt sådan en lille bøtte engang til massage pga en rygskade.. Men aner det ik
Sikke alle de tricks du kan Smart ... Silicone? Øhhhh... Jeg kender ingen forskel ... Jeg har købt sådan en lille bøtte engang til massage pga en rygskade.. Men aner det ik
Du kan også bare bestille det på nettet
AalborgPigen skriver: Ja jeg er nok nødt til at indse noget ... Jeg er afhængig af sko ... MASSER AF SKO ! Og sådan har det ALTID været ..... Dette er de seneste på sko reolen ... I LOVE THEM Er der noget du er helt afhængig af ?
Ja jeg er nok nødt til at indse noget ... Jeg er afhængig af sko ... MASSER AF SKO ! Og sådan har det ALTID været .....
Dette er de seneste på sko reolen ... I LOVE THEM
Er der noget du er helt afhængig af ?
Jeg må også hoppe med på den med sko
twinny skriver: Sko, sko, sko og atter sko.... alt indefor sko... Også baby sko og tøj... Jeg kan slet slet ikk stoppe....
Jubiii endnu en sko "ven" !
Ja og du kan endda købe til 2 babyer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128