Jeg er sko"narkoman" ! Er der noget du shopper amok?! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

Muffin_girl

Tildes mor skriver:

Jeg er besat af at købe baby strømper 

Tror vi har lige omkring 200 par og jeg bliver bare ved!

Gule, grønne, blå, røde, grå, sorte, hvide, lilla - you name it!

Og massere af bøger, som aldrig bliver læst!

Ej hvor mystisk.. Så skal du dælme have mange børn, der kan gå i dem ... Hihi Men dine børn vil altid have flotte sokker

Årh ja bøger, den er typsisk. jeg har også nogen stykker der pynter så pænt. Men aldrig bliver læst ..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Muffin_girl

B&J skriver:

jeg kunne slet ikke leve uden film heldig vis elsker min kæreste det så

Ja heldigvis

Anmeld

12. april 2012

Mille83

AalborgPigen skriver:

Helt okay Og tusind tak ... Det er sku et smart trick.. men lyder lidt mystisk Men skal da prøves 

Det virker 1000000 % det lover jeg........

Anmeld

12. april 2012

Muffin_girl

Mille83 skriver:

Det virker 1000000 % det lover jeg........

Hihi så må jeg ned og købe sådan en flaske

Anmeld

12. april 2012

B&J

AalborgPigen skriver:

Ja heldigvis

hihihi ja ellers have vi nok ikke passet sammen

Anmeld

12. april 2012

Mille83

AalborgPigen skriver:

Hihi så må jeg ned og købe sådan en flaske

Do it - man kan bruge det til mange ting. 

Fx røde knopper - når man har barberet sig, mellem lårerne så det ikke gør ondt og have kjole på - hvis man har krøller kan man komme et par dråber i håret så det skinner og krøller mere op.

Og her snakker jeg selvfølgelig om silicone glidecreme 

Anmeld

12. april 2012

Tildes mor

AalborgPigen skriver:

Ej hvor mystisk.. Så skal du dælme have mange børn, der kan gå i dem ... Hihi Men dine børn vil altid have flotte sokker

Årh ja bøger, den er typsisk. jeg har også nogen stykker der pynter så pænt. Men aldrig bliver læst ..  

Ja dét skal jeg, men mon ikke også de bliver udnyttet så rigeligt når trillingerne kommer engang til ... ja omkring august/september vil jeg tro 

Jeg er så så heldig at jeg typisk køber bøger med lidt historie i og sådan noget, navnligt 2. verdenskrig og nu har min svigerfar fået den tossede idé at det er hans HELT store interesse så vi har gaver til de næste 100 år  eller sådan noget 

Anmeld

12. april 2012

Muffin_girl

B&J skriver:

hihihi ja ellers have vi nok ikke passet sammen

Nej har du ret i  

Anmeld

12. april 2012

Muffin_girl

Mille83 skriver:

Do it - man kan bruge det til mange ting. 

Fx røde knopper - når man har barberet sig, mellem lårerne så det ikke gør ondt og have kjole på - hvis man har krøller kan man komme et par dråber i håret så det skinner og krøller mere op.

Og her snakker jeg selvfølgelig om silicone glidecreme 

Sikke alle de tricks du kan Smart ... Silicone? Øhhhh... Jeg kender ingen forskel ... Jeg har købt sådan en lille bøtte engang til massage pga en rygskade.. Men aner det ik

Anmeld

12. april 2012

Muffin_girl

Tildes mor skriver:

Ja dét skal jeg, men mon ikke også de bliver udnyttet så rigeligt når trillingerne kommer engang til ... ja omkring august/september vil jeg tro 

Jeg er så så heldig at jeg typisk køber bøger med lidt historie i og sådan noget, navnligt 2. verdenskrig og nu har min svigerfar fået den tossede idé at det er hans HELT store interesse så vi har gaver til de næste 100 år  eller sådan noget 

Ska du have trillinger ? vildt nok .. ja så får du dem sørme brugt mange gange  

Ej det er sku smart 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.