Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MissTas skriver: jamen det er sneakers, sandaler, ballarina, stiletter, støvler.. jamen ALLE slags sko.. er bare tosset med sko hehe Ja, man an slet ikke lade være med at købe til de små.. bare den sidste måned har jeg brugt 3000 på tøj til hende.. UPS <3 Men hun er dælme også lækker lækker hihi
jamen det er sneakers, sandaler, ballarina, stiletter, støvler.. jamen ALLE slags sko.. er bare tosset med sko hehe
Ja, man an slet ikke lade være med at købe til de små.. bare den sidste måned har jeg brugt 3000 på tøj til hende.. UPS <3 Men hun er dælme også lækker lækker hihi
Ligesom mig
HOLD DA OP ... Så er hun sørme en lækker lille steg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frøken Christiansen skriver: nu har jeg jo haft i årevis lidt for tykke lår der "rører" hinanden hehe så jeg får røde mærker så har altid leggings indenunder, også med kjoler eller cardigans jeg er også meget glad for pæne bluser og cowboy leggings
nu har jeg jo haft i årevis lidt for tykke lår der "rører" hinanden hehe så jeg får røde mærker så har altid leggings indenunder, også med kjoler eller cardigans
jeg er også meget glad for pæne bluser og cowboy leggings
Jeg har hørt noget med at man kan bruge deodorant eller baby pulver.. Så klistrer lårene ikke
Ja cowboy leggins er også fantastiske
Mille83 skriver: Blander mig lige Har et fantastisk trick til det med røde lår. Du skal smøre glidecreme mellem lårerne (og det er ikke gas) Så klister de ikke og gør ikke ondt. Hilsen en med samme problem med de skide lår
Blander mig lige
Har et fantastisk trick til det med røde lår.
Du skal smøre glidecreme mellem lårerne (og det er ikke gas)
Så klister de ikke og gør ikke ondt.
Hilsen en med samme problem med de skide lår
Helt okay Og tusind tak ... Det er sku et smart trick.. men lyder lidt mystisk Men skal da prøves
Stof og garn! Men lige nu shopper jeg ikke så meget. Er nemlig ved at rydde ud
come2 skriver: Jeg er helt modsat Jeg shopper rengøringsmidler tjaa en mærkelig ting
Jeg er helt modsat
Jeg shopper rengøringsmidler tjaa en mærkelig ting
Sikke mystisk ...
B&J skriver: JEG ELSKER SKO OG FILM og havde mange flere hvis det var vi havde penge til det og jeg ikke går og taber mig har lige givet min søster 4 par sko fordi jeg er gået 1-2 nr ned i sko
JEG ELSKER SKO OG FILM og havde mange flere hvis det var vi havde penge til det
og jeg ikke går og taber mig har lige givet min søster 4 par sko fordi jeg er gået 1-2 nr ned i sko
Hahaha .. Jeg kender også en anden der er afhængig af film
Ej hvor træls med skoene ..
AalborgPigen skriver: Hahaha .. Jeg kender også en anden der er afhængig af film Ej hvor træls med skoene ..
jaa der er noget over film
jaa det er surt men ja sådan er det
B&J skriver: jaa der er noget over film jaa det er surt men ja sådan er det
Jeg ser ALDRIG film.. Og køber slet ikk nogle
Jeg er besat af at købe baby strømper
Tror vi har lige omkring 200 par og jeg bliver bare ved!
Gule, grønne, blå, røde, grå, sorte, hvide, lilla - you name it!
Og massere af bøger, som aldrig bliver læst!
AalborgPigen skriver: Jeg ser ALDRIG film.. Og køber slet ikk nogle
jeg kunne slet ikke leve uden film heldig vis elsker min kæreste det så
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128