Update på nf!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

Camillos

Ann87 skriver:

Neej hvor dejligt! Stort tillykke! 

Tak skal du ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Camillos

FruK skriver:

Iiih, hvor dejligt!!

Sikke nogen fine billeder!

Ja jeg synes de blev okay ... helt sikkert.. Det er jo også mit barn hehe 

Anmeld

11. april 2012

An&Jo

Camillos skriver:

Jae det gør vi nemlig ! og nu tror vi virkelig på det.. nyrene fungerede, mavesækken var der , den havde fine hjernehalvdele og hjertet hamrede derud af AMEN!  Kan ikke se hvad der skulle gå galt nu

selvfølgelig går det godt nu..

Nu skal du bare sørge for ikke at overbelaste kroppen, og slappe af og passe på dig selv og bebse..

Kan godt forstå i har haft jeres tvivl, men nu er der bestemt ikke noget at tvivle på mere..

Anmeld

11. april 2012

Camillos

An&Jo skriver:

selvfølgelig går det godt nu..

Nu skal du bare sørge for ikke at overbelaste kroppen, og slappe af og passe på dig selv og bebse..

Kan godt forstå i har haft jeres tvivl, men nu er der bestemt ikke noget at tvivle på mere..

slet ikke nej ... Ja var til læge igår. Hun mente det var min ryg muskulatur der var lidt svag efter jeg har gået hjemme, og det ikke havde noget med bebs at gøre så tidligt i graviditeten. Så jeg fik skam ingen sygemelding.. fik afvide jeg skulle tage på job som vaneligt..

Anmeld

11. april 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

Jamen kan ikke holde tårene tilbage! Tænk sig den kan spjætte så vildt uden at mærke noget !!! 

Tudede, tudede og tudede! Vræææl... og så var jeg sammentidig færdig af grin så hun havde svært ved at scanne mig, da vores lille spire havde travlt med at vise moar og far hvad H*n kan Så dygtig er den ! og smuk ja.. nemlig er lykkelig nu skal vi sq være forældre laNGT om længe!! 

Kom til NF med formodning om at jeg var 12+3 uger henne i følge de sidste 3 scanninger.. men Vent nu lige Jeg er 12+6 IDAG og termien er sat til 18/10-2012 som allerførste beregning viste og som passede til min mens

Spiren er vokset godt må man sige 66 mm  

Så til Downstallene 1:21078 wow det er jo bare så flot! 

Her er så lidt billeder af den lille  

Mvh De stolteste forældre i hele verden! 

Årh søde, jeg bliver så rørt. Er så glad på jeres vegne. Nu lykkeds det endelig, og det giver mig håb. <3

Det lyder jo til i har haft en fantastisk NF med gode tal, en dejlig sprællende bebs. En rigtig dejlig oplevelse..<3

Sikke fine billeder..Sikke en dejlig dag det er idag.

Anmeld

11. april 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Årh søde, jeg bliver så rørt. Er så glad på jeres vegne. Nu lykkeds det endelig, og det giver mig håb. <3

Det lyder jo til i har haft en fantastisk NF med gode tal, en dejlig sprællende bebs. En rigtig dejlig oplevelse..<3

Sikke fine billeder..Sikke en dejlig dag det er idag.

Det er rigtig godt at du får noget håb søde! det er jeg glad for! 

Ja det har været en fantastisk NF Uha! .. og ja den er bare så smuk den lille spire er helt forelsket! det er sq en dejlig dag.. og tænk sig .. imorgen er jeg 13+0  det havde jeg alligevel ikke regnet med. 

Anmeld

11. april 2012

Lotus86

Sikke en fantastisk update, er simpelthen så glad på jeres vegne

Endnu en gang stort tillykke med jeres meget livlige baby

Anmeld

11. april 2012

L&V

Camillos skriver:

Jamen kan ikke holde tårene tilbage! Tænk sig den kan spjætte så vildt uden at mærke noget !!! 

Tudede, tudede og tudede! Vræææl... og så var jeg sammentidig færdig af grin så hun havde svært ved at scanne mig, da vores lille spire havde travlt med at vise moar og far hvad H*n kan Så dygtig er den ! og smuk ja.. nemlig er lykkelig nu skal vi sq være forældre laNGT om længe!! 

Kom til NF med formodning om at jeg var 12+3 uger henne i følge de sidste 3 scanninger.. men Vent nu lige Jeg er 12+6 IDAG og termien er sat til 18/10-2012 som allerførste beregning viste og som passede til min mens

Spiren er vokset godt må man sige 66 mm  

Så til Downstallene 1:21078 wow det er jo bare så flot! 

Her er så lidt billeder af den lille  

Mvh De stolteste forældre i hele verden! 

Hvor er det dejligt at høre, håber du får lidt fred nu og bare kan nyde resten af tiden

Anmeld

11. april 2012

l.kjoeller

Stort tillykke søde. Endelig kan i ånde ud

Anmeld

11. april 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

Det er rigtig godt at du får noget håb søde! det er jeg glad for! 

Ja det har været en fantastisk NF Uha! .. og ja den er bare så smuk den lille spire er helt forelsket! det er sq en dejlig dag.. og tænk sig .. imorgen er jeg 13+0  det havde jeg alligevel ikke regnet med. 

Det er skønt. Men kan man andet når man hører din historie. Det er jo for vildt. Så findes der alligevel mirakler. <3

Kan sku godt forstå du er forelsket. Det er jo helt vildt.. årrrrrh.

Det er jo sindssygt. 13+0.. Wow..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.