MusseMorTil4 skriver:
Mit barn på 15 måneder får stadig en morgen lur omkring kl. 8 eller 8.30 - han kan ikke undvære den endnu.....han sover fra kl. 19 til næste morgen kl. ca. 18.30 - jeg tror at han tit vågner af sult.
Han kan ikke hænge sammen med kun 1 enkelt middagslur endnu. Så det er fuldstændig det samme som du selv oplever...
Jeg tog snakken med en gæstedagpleje - og hun nævnte at nogle børn skal have deres morgenlur helt op til 1½ år, så det er bestemt ikke unormalt at de som 14-15 måneder sover morgenlur.
Hvis det overhovedet er muligt så giv ham da endelig sin morgenlur!
Dit indlæg beroliger mig mere end du sikker aner
Hvor er jeg lettet over at høre at der er andre børn der har brug for det. Jeg har haft så meget tvivl omkring det, da jeg jo heller ikke vil 'tvinge' min søn til at sove, bare fordi jeg vil have det. Har tænkt og tænkt, har han nu også brug for det, kan han klare sig uden osv, men har bare følt det rigtigt i min mave at holde fast på den ekstra lur lidt endnu 
Så er det jo bare super øv hvis han så ikke vil sove morgenlur, når han har en ide om at det vil han ikke, så blir det ikke til noget. Så derfor har jeg snakket med dp om at han så kan blive puttet tidligere deromme, og hvis han så har brug for det når han kommer hjem, så kan han få en lille lur om eftermiddagen. Vi er som regel tidligt hjemme til hverdag.
Anmeld