Pernille08 skriver:
Hun lyder da ikk særlig samarbejds villig . Det her kan dreje sig om en periode på 14 dage hvor han finder ud af han skal sove en del længere til middag og kun 1 gang om dagen .
Vores dp går os i legestue til musik og ud og besøger andre dp men hun indretter sig efter børnenes behov . Altså går hjem når de er for trætte osv . Hun har os børn i sammen alder alle sammen 4 stk .
Ja han sov automatisk så længe . Han har et godt sove hjerte som sin mor 
Vi har ikke haft en så god opstart, dp og mig, vi er forskellige i vores syn på mange ting, hvilket har gjort vi kom lidt skævt ind på hinanden. Jeg bad om en 3 mdr samtale som man gerne må, hvor jeg forklarede hende hvordan jeg gerne ville have tingene og hvad der gjorde at jeg vægtede tingene som jeg gjorde, feks søvn. Jeg forstår godt hun har en hverdag der skal passes, der er også andre børn, men de sov kun 1 lur inden de fyldte 1 år, så der er ingen lighed mellem dem. Og når han ikke udviser træthed hos hende, så er det rigtig svært at fortælle hende at det er han altså!!
Men han er bare så optaget af mange ting så han ikke viser det. Dog gør han det herhjemme og så kan vi putte ham efter det.
Jeg må lige prøve at snakke med hende igen. Ville så gerne have ham i vuggestue, men det er bare så meget dyrere 
Anmeld