Pernille08 skriver:
Havde det været mig som mor der havde fået den besked der havde jeg simpelthen kontaktede kommunen og bedt om en ny dp som er mere forstående og bedre vil arbejde sammen ned jer og ikk u mod jer .
Det her rammer jo din søn , hverken dig din mand eller hende . Men det er ho virkelig synd for drengen når han bare ikk kan hænge sammen fordi han er så træt.
Men hun vil heller ikk gøre noget som hest for at hjælpe ham heller ikk i en periode bare .
Hun er i mine øjne bare ikk sit job værdigt så.
Så vigtig er en legestue heller ikk når vi igen snakker om en periode på en måned.
Vi er meget enige, jeg forstår det heller ikke lige. Jeg kan sagtens se at der også er hensyn at tage til de andre børn, men jeg bad hende ikke blive hjemme fra legestue, men spurgte blot om det var muligt at gå hjem og spise frokost i stedet, så han kunne blive puttet før.
Og det er måske ikke så fedt for de andre børn, at hun skal gå fra og spise med ham før de andre skal. Men jeg fornemmer ikke det her skal vare i flere måneder, men kun til han har fundet sig til rette med en enkelt lur om dagen. Den overgang er tydeligvis llidt svær for ham og vi kan ikke helt finde ud af hvordan vi bedst gør det og føler bare vi er nødt til at forsøge et eller andet.
Anmeld