har i pakket tasken ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

LilleLene

*** skriver:

Hihi, det er jo den samme. Brugsforvirringen til samle efter er/var ikke super god - vi har 2 stk. træ i overskud, så det er jeg lidt spændt på, om I også får, ellers hører vi gerne, hvor de skal sidde 

Wow, hold da op. Det lyder lækkert med et hus på 132kvm!

De pinde du har tilbage, er det dem der er de der korte noget, af dem der ligger "ovenpå" puslebordet ?

Det er dem jeg har tilbage, og har fundet ud af hvad de er til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

LilleLene skriver:

De pinde du har tilbage, er det dem der er de der korte noget, af dem der ligger "ovenpå" puslebordet ?

Det er dem jeg har tilbage, og har fundet ud af hvad de er til

Hihi, ja det er lige præcis de pinde, som er magen til dem ligger "ovenpå" puslebordet dog lidt kortere, som vi har tilbage.

Uh uh, hvad er de til? Jeg er helt spændt på at høre svaret

Anmeld

7. maj 2012

LilleLene

*** skriver:

Hihi, ja det er lige præcis de pinde, som er magen til dem ligger "ovenpå" puslebordet dog lidt kortere, som vi har tilbage.

Uh uh, hvad er de til? Jeg er helt spændt på at høre svaret

De er til at du kan tage den der lille plade af, som gør puslebordet extra langt

Så skal man fjerne den og sætte de korte på

Håber du forstod det

Anmeld

7. maj 2012

LilleLene skriver:

De er til at du kan tage den der lille plade af, som gør puslebordet extra langt

Så skal man fjerne den og sætte de korte på

Håber du forstod det

Jeg tror, jeg forstår  . Det er jo smart nok. Det er samtidig rart at være helt sikker på, at vi har samlet puslekommoden rigtigt, så den lille ikke pludselig havner på gulvet

Super sejt, LilleLene

Anmeld

7. maj 2012

LilleLene

*** skriver:

Jeg tror, jeg forstår  . Det er jo smart nok. Det er samtidig rart at være helt sikker på, at vi har samlet puslekommoden rigtigt, så den lille ikke pludselig havner på gulvet

Super sejt, LilleLene

hehe ja det er rart at vide

Men det er jo smart nok, for så når man ikke har blebørn længere behøves den ikke stille SÅ meget ud i rummet, som den gør nu

Anmeld

16. maj 2012

LotusCPH

LilleLene skriver:

hehe ja det er rart at vide

Men det er jo smart nok, for så når man ikke har blebørn længere behøves den ikke stille SÅ meget ud i rummet, som den gør nu

Så er tøjet til sygehuset købt og tasken pakket. Venter med at pakke pers. pl til mig selv til det kommer op over  

SYntes jeg læste der var en der tog hårtørre med? Er der ik det derude? 

Anmeld

16. maj 2012

lio

LotusCPH skriver:

Så er tøjet til sygehuset købt og tasken pakket. Venter med at pakke pers. pl til mig selv til det kommer op over  

Jeg ville undre mig hvis der var hårtørrer, med ved det ikke, der er jo ikke de samme ting på de forskellige hospitaler. på mit hospitalt hjemmeside står der hvad de har og hvad man selv skal medbringe.

Anmeld

16. maj 2012

LilleLene

LotusCPH skriver:

lækkert

jeg ville godt nok være lidt ligeglad med vådt hår de 2 dage

Anmeld

18. maj 2012

MorTilDenDejligste

har pakket tasken. men har også haft masser af tid til det da jeg har gået sygmeldt pga graviditets gener, så et eller andte skulle tiden jo bruges på.. så vores lille mikkels værelse er klar til han kommer lige om lidt.. 

Anmeld

19. maj 2012

LilleLene

catharina skriver:

har pakket tasken. men har også haft masser af tid til det da jeg har gået sygmeldt pga graviditets gener, så et eller andte skulle tiden jo bruges på.. så vores lille mikkels værelse er klar til han kommer lige om lidt.. 

okay hvad har du pakket så ?

jeg fik pakket igår nat, da jeg fik veer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.