Rinepigen skriver:
Hejsa søde piger 
Mig og min kæreste venter vores første barn
og der skal jo købes en hel del babyudstyr til 
Jeg går og leger lidt med tanken om at evt spare nogle penge på at købe noget der er brugt ( selvfølgelig i god stand osv )
Er det nogen i ville gøre og ikke have noget imod, fordi mange i vores familier mener at det gør man ikke idag hvor tingende allerede er så billige i forvejen ?
men så vidt jeg kan se koster den barnevogn vi gerne vil have 5000 kr fra ny og man kan købe en herinde til 1500-2000 kr i fin stand ?
Vi er ikke dem der har allerflest penge at gøre med så vi kunne helt klart spare nogle penge ved at købe de dyre/store ting brugt... men vi har ikke helt besluttet os endnu om det skal være brugt eller nyt ? men der er jo os masser af tid endnu 
Ville egentlig bare høre nogle andres mening om brugte babyting 
Ha en dejlig dag og god påske 
Nu fik vi dog en ny barnevogn af svigermor. Og tremmeseng af min far.
Men vi købte autostol, badekar og tøj i de første str brugt.
Vi fik oveni meget tøj og legetøj.
Min svigermor arbejde ved det gamle k.e Mathiesen. Så hun får 40 procent på legetøj og ting i butikkerne. Og det der ellers blive solgt ud af af vareprøvers får hun nærmest kastet i nakken. Så legetæppe og skråstolen fik vi også af svigermor. Plus vi fik en ekstra skråstol af hendes chef da jeg havde født.
Nu f.eks her til jul købte vi brugt dukke seng og dukke højstol til Isabella? Og det kan ikke ses det er brugt. Og det sparede os lige 500kr. Så jeg synes sagtens man kan købe brugt. For det er ikke billigt når man skal have så mange ting på en gang.
Så ingen problemer med at købe brugt her
Anmeld