Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rinepigen skriver: Hejsa søde piger Mig og min kæreste venter vores første barn og der skal jo købes en hel del babyudstyr til Jeg går og leger lidt med tanken om at evt spare nogle penge på at købe noget der er brugt ( selvfølgelig i god stand osv ) Er det nogen i ville gøre og ikke have noget imod, fordi mange i vores familier mener at det gør man ikke idag hvor tingende allerede er så billige i forvejen ? men så vidt jeg kan se koster den barnevogn vi gerne vil have 5000 kr fra ny og man kan købe en herinde til 1500-2000 kr i fin stand ? Vi er ikke dem der har allerflest penge at gøre med så vi kunne helt klart spare nogle penge ved at købe de dyre/store ting brugt... men vi har ikke helt besluttet os endnu om det skal være brugt eller nyt ? men der er jo os masser af tid endnu Ville egentlig bare høre nogle andres mening om brugte babyting Ha en dejlig dag og god påske
Hejsa søde piger
Mig og min kæreste venter vores første barn og der skal jo købes en hel del babyudstyr til
Jeg går og leger lidt med tanken om at evt spare nogle penge på at købe noget der er brugt ( selvfølgelig i god stand osv )
Er det nogen i ville gøre og ikke have noget imod, fordi mange i vores familier mener at det gør man ikke idag hvor tingende allerede er så billige i forvejen ? men så vidt jeg kan se koster den barnevogn vi gerne vil have 5000 kr fra ny og man kan købe en herinde til 1500-2000 kr i fin stand ?
Vi er ikke dem der har allerflest penge at gøre med så vi kunne helt klart spare nogle penge ved at købe de dyre/store ting brugt... men vi har ikke helt besluttet os endnu om det skal være brugt eller nyt ? men der er jo os masser af tid endnu
Ville egentlig bare høre nogle andres mening om brugte babyting
Ha en dejlig dag og god påske
Selvfølgelig skal man se sig for, men har ingen problemer med at købe brugt, det vigtigste, synes jeg, er at tage ud og se tingene så jeg er sikker på standen.
Go for it.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128