Brugt babyudstyr ? Ja/nej ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.045 visninger
53 svar
4 synes godt om
4. april 2012

AnonymMor

Hejsa søde piger

Mig og min kæreste venter vores første barn og der skal jo købes en hel del babyudstyr til

Jeg går og leger lidt med tanken om at evt spare nogle penge på at købe noget der er brugt ( selvfølgelig i god stand osv )

Er det nogen i ville gøre og ikke have noget imod, fordi mange i vores familier mener at det gør man ikke idag hvor tingende allerede er så billige i forvejen ?  men så vidt jeg kan se koster den barnevogn vi gerne vil have 5000 kr fra ny og man kan købe en herinde til 1500-2000 kr i fin stand ?

Vi er ikke dem der har allerflest penge at gøre med så vi kunne helt klart spare nogle penge ved at købe de dyre/store ting brugt... men vi har ikke helt besluttet os endnu om det skal være brugt eller nyt ? men der er jo os masser af tid endnu

Ville egentlig bare høre nogle andres mening om brugte babyting

Ha en dejlig dag og god påske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

FrkZier

Rinepigen skriver:

Hejsa søde piger

Mig og min kæreste venter vores første barn og der skal jo købes en hel del babyudstyr til

Jeg går og leger lidt med tanken om at evt spare nogle penge på at købe noget der er brugt ( selvfølgelig i god stand osv )

Er det nogen i ville gøre og ikke have noget imod, fordi mange i vores familier mener at det gør man ikke idag hvor tingende allerede er så billige i forvejen ?  men så vidt jeg kan se koster den barnevogn vi gerne vil have 5000 kr fra ny og man kan købe en herinde til 1500-2000 kr i fin stand ?

Vi er ikke dem der har allerflest penge at gøre med så vi kunne helt klart spare nogle penge ved at købe de dyre/store ting brugt... men vi har ikke helt besluttet os endnu om det skal være brugt eller nyt ? men der er jo os masser af tid endnu

jeg ville ikke have noget problem med at købe brugt

Anmeld

4. april 2012

AndreasMor84

Køb for guds skyld noget brugt.. mange ting bruger man ikke særlig længe (fx aktivitetsbøjle, skråstol osv.)

Vi købte dog barnevogn fra ny bl.a. af hensyn til rust, mulig skimmel (da man ikke ved om barnevognen har stået meget ude i fugtigt vejr), men købte selv både bæresele, skråstol, aktivitetsdims, tøj osv. brugt! Børn kan være dyre nok, så spar endelig hvor du kan og ofte er tingene SÅ fine, selvom de er brugt, da de jo kun bruges i kort tid.

Anmeld

4. april 2012

L&V

Rinepigen skriver:

Hejsa søde piger

Jeg ville absolut ikke ha noget imod at købe noget brugt overhovedet meget af det bliver jo overhovedet ikke slidt

Anmeld

4. april 2012

maria_wlt

Bare gå i krig... Der er masser af gode brugte ting derude... 

Køb dog madrasser fra NY.. 

Anmeld

4. april 2012

Clisolka

Jeg vil ikke have noget mod at købe brugt - meget af det når de små slet ikke at bruge i lang tid  

Anmeld

4. april 2012

Kay

vi har købt det meste brugt... næsten alt faktisk... og der er ingen i vores familier der ser skævt til det

og jeg bliver sååå glad hver gang jeg spare penge så køb du bare brugt... man kan få så mange fine brugte ting...

Anmeld

4. april 2012

Jonatansmor

Rinepigen skriver:

Hejsa søde piger

Elsker genbrug.

Listen over ting jeg ikke ville købe igennem genbrug er meget kortere:

Madrasser, dyner, hovedpuder (Til den tid)
Alt undertøj. Alt fodtøj. Alt sutte-på-klude/legetøj.

Tror det var det?

Anmeld

4. april 2012

lillemusen10

Vil helt sikkert også selv købe en del ting brugt, når vi skal have baby. Har dog et ønske om en ny barnevogn. Men ellers vil jeg gerne lave nogle gode køb (fine brugte ting til ingen penge ). Så bare gå til den, der er så mange fine brugte ting derude!

Anmeld

4. april 2012

AnonymMor

Mange tak for jeres svar  det for mig helt klart til at se mere positivt på at købe tingende brugte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.