Brugt babyudstyr ? Ja/nej ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2012

Nitz - <3 David

Jeg har købt RIGTIG meget brugt.. Både tøj, bæresele, barnevogn, autostol, osv..
Det eneste jeg ikke bryder mig så meget om er legetøj der ikke kan komme i vaskemaskinen..
Men kan også være heldig at finde nogle "fejlkøbte" ting.. der ikke har været brugt.. til billige penge
men det er selvf. noget man skal gøre op med sig selv.. Om man kan lide brugte ting..
Personligt syns jeg det er lidt "frås" at der bruges så mange penge på udstyr der bare bliver smidt ud.. Det bliver jo ikke slidt ret meget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

LilleLene

Det eneste jeg har fra ny af til min den bette er barnevogn (svigerforældrene betaler) og så puslebordet ( Det var kun fordi det var på tilbud det jeg ville have)

Ellers seng og badekar og sådan nogle ting har vi købt brugt

Hvis man selv har det godt med det, og det er i tip top stand, hvorfor så ikke spare de par 1000 kr man NEMT kan spare på alt det der skal købes

Husk det er jeres barn, og jeres valg og så fuck hvad alle andre siger

Anmeld

4. april 2012

k&k&k&k

Rinepigen skriver:

Hejsa søde piger

Mig og min kæreste venter vores første barn og der skal jo købes en hel del babyudstyr til

Jeg går og leger lidt med tanken om at evt spare nogle penge på at købe noget der er brugt ( selvfølgelig i god stand osv )

Er det nogen i ville gøre og ikke have noget imod, fordi mange i vores familier mener at det gør man ikke idag hvor tingende allerede er så billige i forvejen ?  men så vidt jeg kan se koster den barnevogn vi gerne vil have 5000 kr fra ny og man kan købe en herinde til 1500-2000 kr i fin stand ?

Vi er ikke dem der har allerflest penge at gøre med så vi kunne helt klart spare nogle penge ved at købe de dyre/store ting brugt... men vi har ikke helt besluttet os endnu om det skal være brugt eller nyt ? men der er jo os masser af tid endnu

Ville egentlig bare høre nogle andres mening om brugte babyting

Ha en dejlig dag og god påske

Jeg kan ikke se noget problem i at købe brugt.

Vi venter også vores første om ikke så længe (20 dage) og vi har INTET fra nyt på nær den ene af dynerne og en højstol.

Alt tøjet, barnevogn, vugge, tremmeseng, autostol - ja alt er købt brugt eller noget vi har fået.

Og jeg er så glad for at vi ikke har brugt flere tusind på noget hun ikke kommer til at bruge så længe.

Men det er jo hver sin smag. Min lillebror blev far i august sidste år, og de har købt ALT fra nyt - og det nyder vi jo godt af nu 

Anmeld

4. april 2012

serinasmor

Som flere andre skriver er listen kortere over hvad jeg ikke ville købe brugt ..

her er det madrasser sko og regnslag til barnevognen .. du kan sagtens finde en barnevogn i oki stand - hvis du ser dig lidt for

god påske

Anmeld

4. april 2012

AnonymMor

Mange tak for jeres svar allesammen vil sige at jeg er meget overbevist om at købe tingene brugte nu... og eftersom jeg har siddet og kigget på en masse brugte ting på nettet som er sååå fine og koster under det halve af hvad det gør fra nyt... det er værd at tage med

Anmeld

4. april 2012

Pige2009

Rinepigen skriver:

Hejsa søde piger

Mig og min kæreste venter vores første barn og der skal jo købes en hel del babyudstyr til

Jeg går og leger lidt med tanken om at evt spare nogle penge på at købe noget der er brugt ( selvfølgelig i god stand osv )

Er det nogen i ville gøre og ikke have noget imod, fordi mange i vores familier mener at det gør man ikke idag hvor tingende allerede er så billige i forvejen ?  men så vidt jeg kan se koster den barnevogn vi gerne vil have 5000 kr fra ny og man kan købe en herinde til 1500-2000 kr i fin stand ?

Vi er ikke dem der har allerflest penge at gøre med så vi kunne helt klart spare nogle penge ved at købe de dyre/store ting brugt... men vi har ikke helt besluttet os endnu om det skal være brugt eller nyt ? men der er jo os masser af tid endnu

Ville egentlig bare høre nogle andres mening om brugte babyting

Ha en dejlig dag og god påske

Ja, da!  Jeg har helt klart købt nogle ting brugt og vil gøre det igen, hvis tingene er i fin stand. Sælger også en masse af Lauras ting, så jeg synes bare det er dejligt muligheden er der

Anmeld

4. april 2012

modesty

Når alting er så billigt i forvejen??!! Det synes jeg godt nok ikke at det er. Jeg har købt ALT brugt. Bortset fra madrassen til tremmesengen.

Barnevogn til 500 kr., Voksi pose til 400 kr., Leandervugge til 500 kr., BRIO puslebord til 500 kr. Bare på de fire ting tror jeg at jeg har sparet omkring 9.000 kr. Der er virkelig mange penge at spare, specielt fordi det meste kan sælges igen til en god pris. Min Leandervugge har jeg netop solgt til samme pris som jeg købte den for. Tøjet sælger jeg også igen lidt billigere end jeg købte det.

dba.dk og trendsales har jeg købt det hele, plus en masse tøj på loppemarkeder.

Anmeld

4. april 2012

Silas&Mille

Køb endelig noget brugt hvis I har brug for at spare nogle steder, det er der ikke noget forkert i

Rigtig meget at det tøj både Silas og Mille har brugt i str 50 og 56 er brugt. Vi ville ikke bruge for mange penge på tøj, så det er købt billigt og brugt. Meget af det kan man slet ikke se har været brugt.

Da der kun er 13 måneder imellem Silas og Mille har vi valgt at anskaffe en søskendevogn, så det er noget nemmere at komme rundt alene med begge børn. Den er også købt brugt, da sådanne vogne er lidt dyre (synes vi) da man skal tilkøbe bl.a. lift som ikke er helt billigt. Vi har så været så heldige at finde en hvor der stadig er reklamationsret på

Anmeld

4. april 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Næsten alt, jeg har købt til min søn, er købt brugt.

Jeg var endda så heldig at finde en brugt barnevogn herinde i perfekt stand.

Så jeg kan klart anbefale det. Der er mange penge at spare, og børn er såmænd dyre nok alligevel

Anmeld

4. april 2012

Darling<3

Jeg ejer ikke noget brugt og kommer heller ikke til det..!

Har købt en køredragt af en herinde, men den er blevet smidt ud da manden ikke vil have brugte ting/tøj til vores datter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.