Min kæreste gider ikke have sex :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2012

anynom

Anonym skriver:

Ja, det tror jeg også, men det er bare underligt at det er pludseligt opstået.. :/

For mange år siden stoppede min mand og jeg med at dyrke sex, nærmest fra den ene dag til den anden fordi det begyndte at gøre ondt på mig - uanset hvor meget glidecreme vi brugte og hvor lang tids forspil vi havde. Det var "uforklarligt" i følge min læge (og gynækolog).
Nu er vi på banen igen, har ingen problemer mere, men det varede omkring 3 år.

Tror det kom over en periode på 14 dage. Lige pludselig var jeg bare ikke i stand til at dyrke sex.

Så nogle gange sker der bare et eller andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

For mange år siden stoppede min mand og jeg med at dyrke sex, nærmest fra den ene dag til den anden fordi det begyndte at gøre ondt på mig - uanset hvor meget glidecreme vi brugte og hvor lang tids forspil vi havde. Det var "uforklarligt" i følge min læge (og gynækolog).
Nu er vi på banen igen, har ingen problemer mere, men det varede omkring 3 år.

Tror det kom over en periode på 14 dage. Lige pludselig var jeg bare ikke i stand til at dyrke sex.

Så nogle gange sker der bare et eller andet.

Hm, håber da bestemt ikke det er tilfældet her. 

Anmeld

3. april 2012

bette bebs

Hej,

Hvor er det vare et ærgelig problem at stå i  Jeg er selv lige stoppet med pillerne, og har efterhånden læst alle indlæg om hvad der sker med kroppen bagefter, og det er jo lidt af hvert.

Kan det være hvis miljøet i vores underliv bliver mere surt, at det begynder at lugte (og smage) anderledes og måske ligefrem dårligt? Kunne forestille mig det kunne være en turn off?? Og han måske ikkr tør sige deet, for at gøre dig ked af det?

Eller skræmmer tanken om PB, der venter lige om hjørnet?

Turn off at bruge kondom?

Tror ikke helt på den med øm diller efter så lidt sex, så i er vant til mere.

Nå, det var lige et par tanker herfra. Og så får du lige et stort

Håner i finder en løsning

Anmeld

3. april 2012

Anonym trådstarter

hellehm skriver:

Hej,

Hvor er det vare et ærgelig problem at stå i  Jeg er selv lige stoppet med pillerne, og har efterhånden læst alle indlæg om hvad der sker med kroppen bagefter, og det er jo lidt af hvert.

Kan det være hvis miljøet i vores underliv bliver mere surt, at det begynder at lugte (og smage) anderledes og måske ligefrem dårligt? Kunne forestille mig det kunne være en turn off?? Og han måske ikkr tør sige deet, for at gøre dig ked af det?

Eller skræmmer tanken om PB, der venter lige om hjørnet?

Turn off at bruge kondom?

Tror ikke helt på den med øm diller efter så lidt sex, så i er vant til mere.

Nå, det var lige et par tanker herfra. Og så får du lige et stort

Håner i finder en løsning

Jeg tror ikke umiddelbart, at det skyldes miljøet, for når han en sjælden gang overgiver sig vil han gerne både give og have oralsex..

Hm, måske kan det være tankerne om PB, der alligevel skræmmer ham lidt? Ved ikke, om det kan skyldes risikoen for, at "det går galt" og sker før tid?

Tak for krammet, det varmer lidt. 

Anmeld

3. april 2012

B&J

Jeg ville sætte mig ned og snakke med ham omkring det hele...

og når han siger den bliver øm jamen hvad med se at han går til en læge og finder ud af om der evt er noget galt...??

måske har han for mange tanker kan han evt have en deperation? så kan sexlysten ved mænd nemlig også falde helt vildt...

Anmeld

3. april 2012

bette bebs

Hvis han stadig er pjattet med oralsex, er miljøet nok som det skal være. Men det er da pudsigt at hans lyst daler, når nu din er godt kørende.

Der er nok ikke andet for end du virkelig må gå ham på klingen, for han må komme med en bedre forklaring end ømhed. Han må da også ønske et godt sex liv?

Hvad med en pessar, kan man stadig få dem, eller var det kun i vores bedstemødres tid fordi det er ved et slags kvindelig kondom og der er vel ingen hormon påvirkning?

Anmeld

3. april 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jeg ville sætte mig ned og snakke med ham omkring det hele...

og når han siger den bliver øm jamen hvad med se at han går til en læge og finder ud af om der evt er noget galt...??

måske har han for mange tanker kan han evt have en deperation? så kan sexlysten ved mænd nemlig også falde helt vildt...

Hm, tror bare jeg må prøve at tale med ham om det igen igen.. Og hvis det er fordi den bliver øm, må han altså se en læge.. Det er jo ikke fordi vi har sex i flere timer hver eneste dag - tvært imod!

Anmeld

3. april 2012

Anonym trådstarter

hellehm skriver:

Hvis han stadig er pjattet med oralsex, er miljøet nok som det skal være. Men det er da pudsigt at hans lyst daler, når nu din er godt kørende.

Der er nok ikke andet for end du virkelig må gå ham på klingen, for han må komme med en bedre forklaring end ømhed. Han må da også ønske et godt sex liv?

Hvad med en pessar, kan man stadig få dem, eller var det kun i vores bedstemødres tid fordi det er ved et slags kvindelig kondom og der er vel ingen hormon påvirkning?

Ja, det kunne være en løsning, synes måske bare det er lidt omfattende, når nu kondomet kun er en midlertidig løsning, der skal vare et par måneder.. Jeg frygter bare for, om det vil ændre sig, når vi stopper med at bruge det.. 

Anmeld

3. april 2012

B&J

Anonym skriver:

Hm, tror bare jeg må prøve at tale med ham om det igen igen.. Og hvis det er fordi den bliver øm, må han altså se en læge.. Det er jo ikke fordi vi har sex i flere timer hver eneste dag - tvært imod!

nej nemlig også der for du må få snakket med ham for der må jo ligge et eller andet bag

Anmeld

3. april 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nej nemlig også der for du må få snakket med ham for der må jo ligge et eller andet bag

Ja, for synes bestemt det er underligt at han ikke gider, når nu vi har været sammen i over tre år, og han har aldrig før sagt nej.. Måske også en af grundene til, at det er ekstra hårdt, når han så gentagne gange siger nej.. Det er ikke specielt begunstigt for min selvtillid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.