Min kæreste gider ikke have sex :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

selv om han afviser dig, syndes jeg du skal prøve at forføre ham, måske på en ny anderledes måde..

virkelig vise ham at du nyder ham, elsker ham, holder af ham..

på andre tidspunkter, ander måder, andre steder.. anderledes sexet undertøj.. hofte holder, kjoler, kostumer, hvad ved jeg.. er svært når man ikke kender ham..

men tænk anderledes, gør noget anderledes.. nå ind til ham på den måde.. får du først fundet noget der virker på ham en gang er der håb forude..

Hm, ja, det må jeg prøve, og så ellers bare forholde mig afventende! Puha,  for at det virker at give ham lidt tid og plads - og sexet undertøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

B&J

Anonym skriver:

Ja, det håber jeg virkelig også! Orker da ikke at have en mand, der ikke gider have sex.. 

nej det ville da være super træls ikke at få det sex sjov man gerne vil have.....

Anmeld

5. april 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nej det ville da være super træls ikke at få det sex sjov man gerne vil have.....

Jah, hvem havde troet, at man skulle blive en sexfrustreret kvinde.. Normalt er det jo kun mænd det snydes for sex (officielt i hvert fald!)..

Anmeld

5. april 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Hm, ja, det må jeg prøve, og så ellers bare forholde mig afventende! Puha,  for at det virker at give ham lidt tid og plads - og sexet undertøj

min egen kæreste fryser selv fast fra tid til anden.. og med ham hjælper det at forføre ham, måske gøre noget lidt anderledes end jeg plejer.. og er det først sket en gang eller 2 så plejer han at få lysten tilbage og tage styringen igen.. men om det virker for jer er jo ikke til at vide..

det kan os bare være han venter på en lille periode hvor du overhoved ikke ligger mærke til sex og han så pludselig overrasker dig med sex..

det er svært at sætte sig ind i hvordan mændene tænker.. men ihværtifal held og lykke

Anmeld

5. april 2012

B&J

Anonym skriver:

Jah, hvem havde troet, at man skulle blive en sexfrustreret kvinde.. Normalt er det jo kun mænd det snydes for sex (officielt i hvert fald!)..

jaa nemlig tror nu også jeg ville have det meget meget træls hvis min kæreste stoppede med sexen

Anmeld

5. april 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

min egen kæreste fryser selv fast fra tid til anden.. og med ham hjælper det at forføre ham, måske gøre noget lidt anderledes end jeg plejer.. og er det først sket en gang eller 2 så plejer han at få lysten tilbage og tage styringen igen.. men om det virker for jer er jo ikke til at vide..

det kan os bare være han venter på en lille periode hvor du overhoved ikke ligger mærke til sex og han så pludselig overrasker dig med sex..

det er svært at sætte sig ind i hvordan mændene tænker.. men ihværtifal held og lykke

Ja, det er ikke nemt at gætte deres tanker.. Tak for hjælpen! 

Anmeld

5. april 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jaa nemlig tror nu også jeg ville have det meget meget træls hvis min kæreste stoppede med sexen

Ja, det behøver jo ikke ligefrem være flere gange hver dag, men et par gange om ugen er vel ikke for meget at forlange? 

Anmeld

5. april 2012

B&J

Anonym skriver:

Ja, det behøver jo ikke ligefrem være flere gange hver dag, men et par gange om ugen er vel ikke for meget at forlange? 

nej det vil jeg nu også mene er meget alm

Anmeld

5. april 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nej det vil jeg nu også mene er meget alm

Ja, jeg synes da heller ikke det er voldsomt..

Anmeld

5. april 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Ja, det er ikke nemt at gætte deres tanker.. Tak for hjælpen! 

selv tak.. håber det er noget du kan bruge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.