LR85 skriver:
Øv, det lyder ikke fedt
Hvis du kan, kan du så ikke præve SLET IKKE a lægge op til ham, fx en måned og se om han begynder a vise intereresse igen?
Nogengange gider jeg bare endnu mindre, jo mer man føler sig presset.
Se om du kan klare dig selv og lad ham HELT være.
Jeg ville også prøve en periode uden at lægge op til ham. Nogle mænd har det meget svært med at deres kvinder tager initiativ. De føler sig pressede og får præstationsangst.
M.h.t. hvad der kan være galt. Hvis jeg skal være helt ærlig, selvom jeg godt ved at det ikke er rart at høre, så tror jeg måske at han er blevet "træt" af dig. Forstået på den måde at sex i starten af et forhold er spændende og nyt og sjovt. Og på et tidspunkt bliver det bare rutine. Og så er det virkelig vigtigt at man VIL forholdet, at man vil arbejde for at holde gnisten i gang.
Har han været i et længerevarende forhold før? Ved han at det er dét der sker når man har været sammen i noget tid?
Jeg synes som sagt at du skal prøve at undgå at tage initiativ i noget tid. Jeg vil nok nærmere sige to måneder. Han skal have rum og plads til at "glemme" situationen og starte forfra med at være den initiativrige. Hvis der ikke sker noget, så tag en snak med ham. Prøv at være positiv og konstruktiv i stedet for ked, sur og bebrejdende. Hvordan kan vi gøre det bedre? Hvad ville du synes var sjovt at gøre? Kunne vi f.eks prøve blabla?
Pøj pøj med det. 
Anmeld