Min kæreste gider ikke have sex :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2012

B&J

Anonym skriver:

Jah, man må jo håbe på, at det virker, hvis jeg "lader ham være manden"! Det er bare lidt svært, for hvor længe skal han "kæmpe" for man må overgive sig, hvis man skal spille kostbar? Det er jo klart nemmere at holde ham hen, hvis man ikke har lyst fra starten..

jaaa håber det virker og det ikke bare er en undskyldning for et eller andet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jaaa håber det virker og det ikke bare er en undskyldning for et eller andet...

Åh, nej, det vil jeg da ikke håbe! 

Anmeld

5. april 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

jeg kan se debatten har været igang længe og du har fået mange råd men jeg indrømmer at jeg ikke har læst alle kommentarene..

men altså bruger i gummi ? kan det være derfor lysten ikke er der ?

mange fyre gider ikke sex med gummi da det hæmmer lysten og føelserne der nede..

og har i ikke brugt det før kan det jo være derfor han ikke gider nu..

find et andet alternativ eller evt snart starte projekt baby ? ? ?

en anden ting, på om du kan live lidt op i sexlivet med nye ting.. fx håndjern(behøver ikke være brutalt men mange både mænd og kvinder tænder på at blive forført mens de intet kan gøe ved det), anderledes frækt undertøj, en tur på sex messe eller andet i den stil..

held og lykke  

JA, vi bruger gummi, men det har vi også gjort FØR jeg stoppede på p-pillerne, så det burde ikke være årsagen. Derudover kan vi desværre ikke starte pb endnu, da det vil passe dårligt med studiet. Hvis vi venter et par måneder endnu, vil det passe med endt uddannelse, og det er da at foretrække

Men det kan da godt ske, at vi skal prøve andre metoder til at peppe det hele lidt op.. Det er bare ikke så nemt at peppe noget op, som end ikke finder sted.. 

Har desuden talt med ham, og han siger, at han gerne vil vinde mig og være "manden", hvordan kombinerer man det med at peppe sexlivet op?

Anmeld

5. april 2012

B&J

Anonym skriver:

Åh, nej, det vil jeg da ikke håbe! 

nej det gør jeg heller ikke

Anmeld

5. april 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nej det gør jeg heller ikke

Nej, det ville da være trist.. Men mon ikke han har sagt sandheden, når nu den heller ikke er vildt fed? Det er da ikke fedt, at ens kæreste ikke tænder på, at man tænder på ham.. 

Anmeld

5. april 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

JA, vi bruger gummi, men det har vi også gjort FØR jeg stoppede på p-pillerne, så det burde ikke være årsagen. Derudover kan vi desværre ikke starte pb endnu, da det vil passe dårligt med studiet. Hvis vi venter et par måneder endnu, vil det passe med endt uddannelse, og det er da at foretrække

Men det kan da godt ske, at vi skal prøve andre metoder til at peppe det hele lidt op.. Det er bare ikke så nemt at peppe noget op, som end ikke finder sted.. 

Har desuden talt med ham, og han siger, at han gerne vil vinde mig og være "manden", hvordan kombinerer man det med at peppe sexlivet op?

jeg er selv en pige der gerne vil forføres, have manden forfører mig, og jeg går så dertil hvor jeg faktis tænder på håndjern.. på ingen måde s/m.. men han skubber mig ned på sengen, binder mine hænder, og ind i mellem får jeg bind for øjnenen og så ellers nyder han bare at lege med mig, drille mig, kilde mig, og tage mig som det lyster ham..

det er noget vi begge tænder på, dog vil han også gerne have at jeg forfører ham (uden håndjern dog) så han virkelig føler jeg vil ham.. giver ham blowjob, rider ham og bare lader ham nyde.. det betyder meget for ham!

ved ikke om dette kan hjælpe dig ? ?

Anmeld

5. april 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

jeg er selv en pige der gerne vil forføres, have manden forfører mig, og jeg går så dertil hvor jeg faktis tænder på håndjern.. på ingen måde s/m.. men han skubber mig ned på sengen, binder mine hænder, og ind i mellem får jeg bind for øjnenen og så ellers nyder han bare at lege med mig, drille mig, kilde mig, og tage mig som det lyster ham..

det er noget vi begge tænder på, dog vil han også gerne have at jeg forfører ham (uden håndjern dog) så han virkelig føler jeg vil ham.. giver ham blowjob, rider ham og bare lader ham nyde.. det betyder meget for ham!

ved ikke om dette kan hjælpe dig ? ?

Egentlig har jeg det lidt ligesom dig, og vil gerne forføres og begæres - men lige for øjeblikket har han jo en periode, hvor han IKKE gør nogen af delene (samtidig med at han siger, at det er det der skal til, for at han kan få lysten tilbage ). Han ligger faktisk slet ikke op til sex.. Det er den nød, jeg synes er lidt svær at knække! Hvordan får man ham til at overtage og ligge op til sex, når han netop nu intet initiativ tager? Er det bare at vente?

Anmeld

5. april 2012

B&J

Anonym skriver:

Nej, det ville da være trist.. Men mon ikke han har sagt sandheden, når nu den heller ikke er vildt fed? Det er da ikke fedt, at ens kæreste ikke tænder på, at man tænder på ham.. 

nej det ville ikke være fedt... ej håber han har sagt sandheden og han lige skal oven på igen med at være mand

Anmeld

5. april 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Egentlig har jeg det lidt ligesom dig, og vil gerne forføres og begæres - men lige for øjeblikket har han jo en periode, hvor han IKKE gør nogen af delene (samtidig med at han siger, at det er det der skal til, for at han kan få lysten tilbage ). Han ligger faktisk slet ikke op til sex.. Det er den nød, jeg synes er lidt svær at knække! Hvordan får man ham til at overtage og ligge op til sex, når han netop nu intet initiativ tager? Er det bare at vente?

selv om han afviser dig, syndes jeg du skal prøve at forføre ham, måske på en ny anderledes måde..

virkelig vise ham at du nyder ham, elsker ham, holder af ham..

på andre tidspunkter, ander måder, andre steder.. anderledes sexet undertøj.. hofte holder, kjoler, kostumer, hvad ved jeg.. er svært når man ikke kender ham..

men tænk anderledes, gør noget anderledes.. nå ind til ham på den måde.. får du først fundet noget der virker på ham en gang er der håb forude..

Anmeld

5. april 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nej det ville ikke være fedt... ej håber han har sagt sandheden og han lige skal oven på igen med at være mand

Ja, det håber jeg virkelig også! Orker da ikke at have en mand, der ikke gider have sex.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.