Princesspigen skriver:
jeg kan se debatten har været igang længe og du har fået mange råd men jeg indrømmer at jeg ikke har læst alle kommentarene..
men altså bruger i gummi ? kan det være derfor lysten ikke er der ?
mange fyre gider ikke sex med gummi da det hæmmer lysten og føelserne der nede..
og har i ikke brugt det før kan det jo være derfor han ikke gider nu..
find et andet alternativ eller evt snart starte projekt baby ? ? ?
en anden ting, på om du kan live lidt op i sexlivet med nye ting.. fx håndjern(behøver ikke være brutalt men mange både mænd og kvinder tænder på at blive forført mens de intet kan gøe ved det), anderledes frækt undertøj, en tur på sex messe eller andet i den stil..
held og lykke
JA, vi bruger gummi, men det har vi også gjort FØR jeg stoppede på p-pillerne, så det burde ikke være årsagen. Derudover kan vi desværre ikke starte pb endnu, da det vil passe dårligt med studiet. Hvis vi venter et par måneder endnu, vil det passe med endt uddannelse, og det er da at foretrække 
Men det kan da godt ske, at vi skal prøve andre metoder til at peppe det hele lidt op.. Det er bare ikke så nemt at peppe noget op, som end ikke finder sted.. 
Har desuden talt med ham, og han siger, at han gerne vil vinde mig og være "manden", hvordan kombinerer man det med at peppe sexlivet op?
Anmeld