Anonym skriver:
Som overskriften siger, gider min kæreste ikke have sex.
Vores historie er, at vi altid har haft et almindeligt sexliv, dog har jeg pga. p-piller haft en nedsat lyst. Min kæreste har altid givet udtryk for, at han begærede mig, og jeg har altid kunnet tænde ham f.eks. ved at gå i bad sammen, ved berøring, frækt undertøj osv.
For et par måneder siden stoppede jeg på p-pillerne og har efterfølgende fået min sexlyst tilbage - men i takt med at min lyst er steget, er hans nærmest forsvundet. Jeg kan INTET gøre for at tænde ham. Han fatter udemærket mine signaler og spørger ofte henkastet om "jeg nu har lyst igen", hvorefter han afviser mig.. Afvisningerne har intet med frygt for graviditet at gøre, da vi endnu ikke er påbegyndt projekt baby og dermed stadig beskytter os.
Jeg er begyndt at føle mig usexet og utilstrækkelig, og er vildt ked af, at han afviser mig. Det påvirker min selvtillid, og jeg føler mig ikke længere god nok. Jeg er bange for, at det ikke kun er sex han ikke længere gider.. Jeg føler mig utilstrækkelig som kvinde, da jeg aldrig før har mødt mænd, der siger nej til sex (og ikke kun en enkelt gang, men gentagne gange!).. Har flere gange konfronteret ham med, at jeg bliver ked af hans afvisninger, men det hjælper ikke. Han siger, at han ikke gider, fordi den bliver øm..
Det har ALDRIG været et problem før.
Vi har stadig sex indimellem (et par gange om måneden, hvis bølgerne går højt), men det er efter utallige forsøg fra min side, og det virker nærmest som om han kun gør det fordi han skal..
Jeg forstår ikke, hvad der er sket. Vores parfohold fungerer på alle andre punkter, og det er ikke fordi jeg har taget på - har faktisk tabt mig ca. 8 kg. siden jul (Er stadig ikke en sylfide, men ligger i normalområdet med former, som jeg også gjorde da vi mødte hinanden for flere år siden)..
Piger, hvad skal jeg gøre??
Det jeg bider mærke i er, at du skriver han siger, at han bliver øm - og at I stadig beskytter jer selvom du ikke tager p-piller mere. Jeg tænker straks, at det er pga. kondomet han bliver øm. Det kan sagtens lade sig gøre, også selvom det ikke har været et problem førhen. Det er jo et helt andet "slid" hans dimmer bliver udsat for.
Vi er lige begyndt at dyrke sex igen efter min fødsel og det er også med kondom (da jeg ikke kan tåle p-piller mere), min mand kan sagtens mærke, at han bliver brugt på en anden måde.