vi beslutter ikke navnet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2012

crille

Kay skriver:

ja det er netop at de tror vi holder det skjult... og virkelig ikke tror på at vi ikke har fundet et navn...

og det er den del der overrasker mig...

hvor andre kommer med ideer og hvad de selv syntes er et sødt eller smart... og hvad vi bør tænke over... det gør mig ikke noget... for jeg kunne jo få et ekstre navn på min liste...

PRæcis.. 

Syntes Stines ide er hyggelig.. tror jeg også lige vilel være noget for min familie, men må lige høre manden først.. 

Man får så mange gode fif herinde og så skal jeg lige huske at have manden med på råd alligevel  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

Kay

crille skriver:

PRæcis.. 

Syntes Stines ide er hyggelig.. tror jeg også lige vilel være noget for min familie, men må lige høre manden først.. 

Man får så mange gode fif herinde og så skal jeg lige huske at have manden med på råd alligevel  

ja... syntes virkelig også den ide er god men igen manden skal jo lige ind over

Anmeld

2. april 2012

-Sigrid-

Kay skriver:

det er sgu da utroligt at der r nogle der mener de har så meget råderet over ens liv at de bliver sure/fornærmede over at der er nogle oplysninger de ikke får...

i går aftes lå vi og snakkede om de kommentare vi havde fået i løbet af weekenden...  og blev enige om at hvis vi får afvide at pks er nødvændigt får folk ikke engang afvide at jeg skal ha pks....

jeg er ret nervøs ved tanken om ks, og frygter det faktisk lidt... og det er en frygt jeg skal bearbejde hvis det bliver nødvændigt... og der tror jeg ikke at det vil hjælpe med en masse spørgsmål... eller historier om andre eller sms'er på dagen... det ved jeg faktisk bare vil gøre ting værer.... selvom folk ikke gør det af en ond mening...

Ja, det er fuldstændig tosset 

Haha næste gang får de ikke af vide der er en baby før jeg ringer fra hospitalet "du er blevet mormor - igen"

Anmeld

2. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
crille skriver:

Haha.. den er fed.. Den tror jeg at jeg skal foreslå manden

Hvem ved, måske gemmer dig sig et forslag vi ikke har hørt ordentlig efter, men som lige er sagen 

Ja vi havde meget sjov med det ved thea's navn, så vi har valgt at gøre det på samme måde igen. Alle forslag bliver så skrevet op på en post it, sat op på en dør. Så ka vi gå og kigge på de forskelligt navne hver dag, sætte vores efternavne efter og se hva der passer sammen. 

Tror med thea at vi havde ca 25 navne, som til sidst var kogt ned til 2 mulige. Denne gang er vi lidt mere ide forladt, så navnelegen er rigtig god inspiration! Vh stine

Anmeld

2. april 2012

StineW79

Kay skriver:

hihi det er da lidt sjovt

Ja vi havde rigtig meget sjov med det ved thea's navn, så vi har bestemt at gøre det på samme måde denne gang. Så føler familie og venner også at de er lidt med i det hele og man får rigtig mange gode forslag. Vh stine

Anmeld

2. april 2012

Kay

-Sigrid- skriver:

Ja, det er fuldstændig tosset 

Haha næste gang får de ikke af vide der er en baby før jeg ringer fra hospitalet "du er blevet mormor - igen"

hihi ja... så er man da fri for alt det bøvl...

Anmeld

2. april 2012

Kay

StineW79 skriver:

Ja vi havde rigtig meget sjov med det ved thea's navn, så vi har bestemt at gøre det på samme måde denne gang. Så føler familie og venner også at de er lidt med i det hele og man får rigtig mange gode forslag. Vh stine

elllsker ideen med postits på døren... tror jeg snakker med manden om at starte det nu... og så når familien kommer til føsdag om et par uger kan de jo tilføje navne

Anmeld

2. april 2012

StineW79

Kay skriver:

elllsker ideen med postits på døren... tror jeg snakker med manden om at starte det nu... og så når familien kommer til føsdag om et par uger kan de jo tilføje navne

Ja det er rigtig hyggeligt at ka gå og kigge på og lege med de forskellige navne muligheder! Vh stine

Anmeld

2. april 2012

Kay

StineW79 skriver:

Ja det er rigtig hyggeligt at ka gå og kigge på og lege med de forskellige navne muligheder! Vh stine

ja lige netop

Anmeld

2. april 2012

-Sigrid-

Kay skriver:

hihi ja... så er man da fri for alt det bøvl...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.