vi beslutter ikke navnet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2012

Kay

Masig skriver:

Nej man regner da heller ikke med at folk bliver sure over man ikke lige har fundet et navn endnu.. Herregud der er jo fire mdr endnu altså... Der er masser af tid jo...

lige netop

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

Kay

MariaJ skriver:

Vi har altså heller ikke bestemt endnu, hvad baby skal hedde, og jeg har kun seks uger til termin. Jeg kan godt forstå, du synes det er irriterende at folk blander sig, men de må jo bare acceptere at det ikke er alle, der har et navn parat, så snart man bliver gravid.

ja... jeg har aldrig haft et navn jeg bare har gået og drømt om at mit barn skulle ha... det ved jeg at flere af mine veninder har... men det ligger bare ikke til mig

Anmeld

1. april 2012

tarkoflen

Kay skriver:

det er også blevet en del af mine overvejelser... bare ikke at sige hvis vi skal ha pks... andet end til de kommende besteforældre... for så kan folk da ik blive fornærmet over de ikke kender datoen...

før bagefter

Så må de blive fornærmet, det er da deres problem!

Bare jeres skønne lille datter kommer sikkert til verden, så er alt andet og andres holdninger jo ligegyldige

Anmeld

1. april 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Vi har bevidst valgt ikke at sige navnet  

Vi gider ikke folk skal kommentere det, hverken på den ene eller anden måde. Når hun bliver født, så får de det at vide, og det er det lige som fastlagt at det er det hun skal hedde

Men jeg kan godt følge dig - mange bliver lidt fornærmet over at de ikke måde vide det, men vi har valgt at det er over hele linjen det skal gælde - både familie og venner.

det er jo også fair nok... og hvis man så fortæller det så er der også en hel masse der brokker sig over navnet eller at det er bestemt på forhånd... tror nok folk skal finde noget at brokke sig over...

Anmeld

1. april 2012

MariaJ

Kay skriver:

ja... jeg har aldrig haft et navn jeg bare har gået og drømt om at mit barn skulle ha... det ved jeg at flere af mine veninder har... men det ligger bare ikke til mig

Det har jeg heller ikke, så jeg kan sagtens forstå dig. Vi har et par navne på tapetet, men intet er afgjort før han/hun kommer ud.

Anmeld

1. april 2012

Kay

Laijona Äiti skriver:

Det er SÅ ærgeligt når folk bare sådan VIL vide ALT og ikke kan acceptere "det ved vi ikke endnu" - Øv hvor jeg føler med jer, bliver så irriteret når nogen antager, at man svarer nej/ved ikke, som om man skjuler noget.

Jeg håber at i med tiden finder jer et navn i bare vil elske til jeres lille pige, jeg ser ingen grund til at have travlt med navn, når hun ikke engang er født endnu.

nej for dælen er kun lidt over halvejs... hun skal nok få et navn altså

Anmeld

1. april 2012

Kay

Maja_4000 skriver:

Vi besluttede først navnet da vi så hende .. Altså vi havde en meget klar mening om hvad det skulle være , men vi havde ikke fortalt den til nogen .. Vi skulle jo lige se om hun lignede en Caroline

lige netop og det gør hun jo... hihi...

Anmeld

1. april 2012

lio

Kay skriver:

nej for dælen er kun lidt over halvejs... hun skal nok få et navn altså

Ja, i behøver ikke have travlt. Forstår ikke at folk ikke forstår det.

Anmeld

1. april 2012

Kay

tarkoflen skriver:

Så må de blive fornærmet, det er da deres problem!

Bare jeres skønne lille datter kommer sikkert til verden, så er alt andet og andres holdninger jo ligegyldige

lige netop

Anmeld

1. april 2012

Kay

MariaJ skriver:

Det har jeg heller ikke, så jeg kan sagtens forstå dig. Vi har et par navne på tapetet, men intet er afgjort før han/hun kommer ud.

sådan regner vi også med det bliver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.