vi beslutter ikke navnet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2012

Kay

Laijona Äiti skriver:

Ja, i behøver ikke have travlt. Forstår ikke at folk ikke forstår det.

det gør jeg virkelig heller ikke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

Maja_4000

Kay skriver:

lige netop og det gør hun jo... hihi...

Det synes vi i hvert fald

Folk må bare respektere at de ikke skal vide alt !

Anmeld

1. april 2012

Kay

Maja_4000 skriver:

Det synes vi i hvert fald

Folk må bare respektere at de ikke skal vide alt !

ja... det bliver de nød til for vi ændre ikke mening... det er jeg sikker på... vi er ret enige om at det finder vi først rigtig ud af når hun kommer ud...

Anmeld

1. april 2012

-Sigrid-

Kay skriver:

vi har været "hjemme" i den by jeg er født og opvokset i... en lille by hvor det meste af min familie bor og hvor jeg kender rigtig mange...

og det er helt fint for mig at få komentare omkring maven... og blive aet på maven også danne ting... det irritere mig nu ikke... heller ikke når folk kommer med forslag til navne... det er helt fint med mig...

folk spørg jo så om vi kender kønnet og nu ved vi jo at det er en lille pige vi venter.... så spørg alle hvad skal hun så hede...

og det ved vi ikke.... min kæreste har rigtig svært ved det med navne fordi han selv er blevet mobbet rigtig meget med hans navn... og han går og tænker rigtig meget over navne til vores lille pige...

og vi har også en aftale om at det ikke bliver 100% fastlagt før hun er født... men at vi laver hver en liste med navne og så finder vi et par stykker vi begge kan li...

men nå så folk spørg og vi svare at det ved vi ikke endnu... så får man et fornermet svar at vi da heller ikke behøver sige det hvis ikke vi vil... eller at det de da godt ved vi har fundet et navn men bare ikke vil sige det

jeg er utrolig overrasket over folks reaktion... de bliver nærmest sure over vi ikke giver dem et navn... men når vi forhelvede ikke ved det!?

har sådan lidt følelsen af at det kan folk da ikke tillade sig at blive sure/fornærmede over... eller ikke at tro på det vi siger!?

er det bare mig eller??

Haha folk har også skældt mig ud/blevet tøsesure over at vi ikke fortalte kønnet lige efter vi havde fået det af vide, så blev de sure over at de ikke måtte se hendes værelse i en periode og så blev de utilfredse med at hun skulle hedde Agnethe med h  ... Og inden fødslen blev de sure over at hun ikke var født, og raskende hvis jeg ikke havde svaret på sms'er i et par timer 

Mennesker er meget nysgerrige, og det er skide træls til tider, men man kan ikke rigtig gøre noget.

Anmeld

1. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kay skriver:

lige netop... og hvad hvis i havde besluttet inden at hun skulle hede gurli... men bare ikke var en gurlig da hun kom ud???

Ja og det er også sådan vi tænker! 

Så lad da bare folk blive sure hvis de ik har andet at bruge deres krafter på.

Her er folk da heldigvis ligeglade, men vi har så også sat en lille konkurence igang, med navneforslag. Vi har hver især nogle enklte navne, folk ka komme med flere. Den der så har kommet/ gættet baby's kommende navn, vinder morgenbrød! 

Vh Stine 

Anmeld

2. april 2012

crille

Jeg kan sagtens forstå at du bliver skuffet over at folk du syntes der bør kende dig bedre, ikke stoler på hvad du fortæller dem. Jeg forstår ikke dit indlæg som at de virker irriteret over at i ikke har fundet et navn, men at de tror i holder noget skjult, når i ikke gør. 

Og der ER vildt, som alle har en mening. Heldigvis har jeg selv indtil nu kun oplevet det som oprigtig interesse og da lillemandens ankomst er det største i mit liv ever, nyder jeg da bare at andre også føler at det er stort. Selv har vi jo heller ikke valgt navn endnu og jeg syntes nu at alle accepterer det meget pænt, men det betyder at det så bliver samtaleemne hver gang man ser folk.. Har i NU fundet navn, jeg syntes altså bla bla(for og imod). Måske man skulle prøve med jeres model og melde ud at vi IKKE beslutter nanv før fødsel.. hehe.. 

Man kan jo prøve  

Anmeld

2. april 2012

crille

StineW79 skriver:

Her er folk da heldigvis ligeglade, men vi har så også sat en lille konkurence igang, med navneforslag. Vi har hver især nogle enklte navne, folk ka komme med flere. Den der så har kommet/ gættet baby's kommende navn, vinder morgenbrød! 

Vh Stine 

Haha.. den er fed.. Den tror jeg at jeg skal foreslå manden

Hvem ved, måske gemmer dig sig et forslag vi ikke har hørt ordentlig efter, men som lige er sagen 

Anmeld

2. april 2012

Kay

-Sigrid- skriver:

Haha folk har også skældt mig ud/blevet tøsesure over at vi ikke fortalte kønnet lige efter vi havde fået det af vide, så blev de sure over at de ikke måtte se hendes værelse i en periode og så blev de utilfredse med at hun skulle hedde Agnethe med h  ... Og inden fødslen blev de sure over at hun ikke var født, og raskende hvis jeg ikke havde svaret på sms'er i et par timer 

Mennesker er meget nysgerrige, og det er skide træls til tider, men man kan ikke rigtig gøre noget.

det er sgu da utroligt at der r nogle der mener de har så meget råderet over ens liv at de bliver sure/fornærmede over at der er nogle oplysninger de ikke får...

i går aftes lå vi og snakkede om de kommentare vi havde fået i løbet af weekenden...  og blev enige om at hvis vi får afvide at pks er nødvændigt får folk ikke engang afvide at jeg skal ha pks....

jeg er ret nervøs ved tanken om ks, og frygter det faktisk lidt... og det er en frygt jeg skal bearbejde hvis det bliver nødvændigt... og der tror jeg ikke at det vil hjælpe med en masse spørgsmål... eller historier om andre eller sms'er på dagen... det ved jeg faktisk bare vil gøre ting værer.... selvom folk ikke gør det af en ond mening...

Anmeld

2. april 2012

Kay

StineW79 skriver:

Vh Stine 

hihi det er da lidt sjovt

Anmeld

2. april 2012

Kay

crille skriver:

Jeg kan sagtens forstå at du bliver skuffet over at folk du syntes der bør kende dig bedre, ikke stoler på hvad du fortæller dem. Jeg forstår ikke dit indlæg som at de virker irriteret over at i ikke har fundet et navn, men at de tror i holder noget skjult, når i ikke gør. 

Og der ER vildt, som alle har en mening. Heldigvis har jeg selv indtil nu kun oplevet det som oprigtig interesse og da lillemandens ankomst er det største i mit liv ever, nyder jeg da bare at andre også føler at det er stort. Selv har vi jo heller ikke valgt navn endnu og jeg syntes nu at alle accepterer det meget pænt, men det betyder at det så bliver samtaleemne hver gang man ser folk.. Har i NU fundet navn, jeg syntes altså bla bla(for og imod). Måske man skulle prøve med jeres model og melde ud at vi IKKE beslutter nanv før fødsel.. hehe.. 

Man kan jo prøve  

ja det er netop at de tror vi holder det skjult... og virkelig ikke tror på at vi ikke har fundet et navn...

og det er den del der overrasker mig...

hvor andre kommer med ideer og hvad de selv syntes er et sødt eller smart... og hvad vi bør tænke over... det gør mig ikke noget... for jeg kunne jo få et ekstre navn på min liste...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.