vi har været "hjemme" i den by jeg er født og opvokset i... en lille by hvor det meste af min familie bor og hvor jeg kender rigtig mange...
og det er helt fint for mig at få komentare omkring maven... og blive aet på maven også danne ting... det irritere mig nu ikke... heller ikke når folk kommer med forslag til navne... det er helt fint med mig...
folk spørg jo så om vi kender kønnet og nu ved vi jo at det er en lille pige vi venter.... så spørg alle hvad skal hun så hede...
og det ved vi ikke.... min kæreste har rigtig svært ved det med navne fordi han selv er blevet mobbet rigtig meget med hans navn... og han går og tænker rigtig meget over navne til vores lille pige...
og vi har også en aftale om at det ikke bliver 100% fastlagt før hun er født... men at vi laver hver en liste med navne og så finder vi et par stykker vi begge kan li...
men nå så folk spørg og vi svare at det ved vi ikke endnu... så får man et fornermet svar at vi da heller ikke behøver sige det hvis ikke vi vil... eller at det de da godt ved vi har fundet et navn men bare ikke vil sige det 
jeg er utrolig overrasket over folks reaktion... de bliver nærmest sure over vi ikke giver dem et navn... men når vi forhelvede ikke ved det!? 
har sådan lidt følelsen af at det kan folk da ikke tillade sig at blive sure/fornærmede over... eller ikke at tro på det vi siger!?
er det bare mig eller??
Anmeld