vi beslutter ikke navnet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2012

Masig

Kay skriver:

ja... man skal kunne kigge igennem fingre med ting... men blev bare ret overrasket for den reaktion havde jeg ik lige regnet med...

Nej man regner da heller ikke med at folk bliver sure over man ikke lige har fundet et navn endnu.. Herregud der er jo fire mdr endnu altså... Der er masser af tid jo...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

MariaJ

Vi har altså heller ikke bestemt endnu, hvad baby skal hedde, og jeg har kun seks uger til termin. Jeg kan godt forstå, du synes det er irriterende at folk blander sig, men de må jo bare acceptere at det ikke er alle, der har et navn parat, så snart man bliver gravid.

Anmeld

1. april 2012

AnnaK89

Vi har bevidst valgt ikke at sige navnet  

Vi gider ikke folk skal kommentere det, hverken på den ene eller anden måde. Når hun bliver født, så får de det at vide, og det er det lige som fastlagt at det er det hun skal hedde

Men jeg kan godt følge dig - mange bliver lidt fornærmet over at de ikke måde vide det, men vi har valgt at det er over hele linjen det skal gælde - både familie og venner.

Anmeld

1. april 2012

Kay

StineW79 skriver:

Her er jeg i uge 26+4 og vi kender heller ik navnet endnu!

Thea hed da også baby w i næsten en hel uge, inden vi blev enige om at hun sku hedde thea.

Så nogle gange ved man bare ik hva baby hedder før de er født. Vh stine

lige netop... og hvad hvis i havde besluttet inden at hun skulle hede gurli... men bare ikke var en gurlig da hun kom ud???

Anmeld

1. april 2012

Kay

tarkoflen skriver:

Helt ærlig, hvor er det noget pjat, at folk synes de har "anpart" i andre menneskers baby!

De skal da bare blande sig helt udenom!

Og hvis det så endelig var fordi I ikke ville have, at folk vidste det, så er det jo heldigvis jeres valg

ja og så var det da det vi havde fortalt

Anmeld

1. april 2012

lio

Det er SÅ ærgeligt når folk bare sådan VIL vide ALT og ikke kan acceptere "det ved vi ikke endnu" - Øv hvor jeg føler med jer, bliver så irriteret når nogen antager, at man svarer nej/ved ikke, som om man skjuler noget.

Jeg håber at i med tiden finder jer et navn i bare vil elske til jeres lille pige, jeg ser ingen grund til at have travlt med navn, når hun ikke engang er født endnu.

Anmeld

1. april 2012

Kay

Becks skriver:

Det skal folk da slet ikke blande i!!! Og hva så, om I havde fundet navnet, men netop ville holde det hemmeligt? Det er jeres barn, jeres sag og jeres beslutning!

Forstår ikke nogle mennesker idag, at de bliver fornærmede over sådanne "småting"

Jeg kunne godt forestille mig, at jeg ville holde navnet hemmeligt, og det er der slet ikke nogen der skal blande sig i - For det er mit guld!

jeg blev også virkelig overrasket... over de reaktioner jeg har fået her i løet af ugen...  svarede også pænt at vi ikke har i sinde at fastsætte et navn før hun kommer ud...

Anmeld

1. april 2012

Kay

Maja84 skriver:

Folk blev også meget fornærmet over vi første gang ikke ville vide køn, denne gang var folk fornærmet over vi vidste det, så var de fornærmet over vi ikke ville sige dato for pks, og så var den galt med navnet. Folk kan ikke gøres tilfredse, gør hvad i føler for, vi var rimelig sikre på navn men ikke mere end, hvad nu hvis hun ligner mere en feks Sara frem for line, men flere kalder hende ved primære navn, så nu kan det bare ikke være andet. Så må vi håbe hun ligner. Gør hvad i føler for, og vær ligeglade, folk skal nok finde noget at blive fornærmet over uanset hvad man gør

ja... det tror jeg også de bliver... lige meget hvad man gør eller fortæller...

Anmeld

1. april 2012

Maja_4000

Vi besluttede først navnet da vi så hende .. Altså vi havde en meget klar mening om hvad det skulle være , men vi havde ikke fortalt den til nogen .. Vi skulle jo lige se om hun lignede en Caroline

Anmeld

1. april 2012

Kay

tarkoflen skriver:

Jeg tror godt nok, at hvis jeg skulle have pks, så ville jeg ikke sige det til nogen... Måske mine og kærestens forældre, men så ville det også være det, der er jo heller ikke nogen, der får at vide, hvornår man går i fødsel, eller det ville jeg da ikke fortælle

det er også blevet en del af mine overvejelser... bare ikke at sige hvis vi skal ha pks... andet end til de kommende besteforældre... for så kan folk da ik blive fornærmet over de ikke kender datoen...

før bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.