Anonym skriver:
Åh ja, jeg vil også synes at 4306 er stort!
Vil simpeltehn frygte at jeg ikke kan presse den ud og derved ende i kejsersnit eller med sugekop
uuf! Var lige ved at ende med sugekop med min søn som var meeeget mindre. Men kan jo være min krop har ændret sig og bedre kan klare det med nr 2.
Tak for råd og svar i hvert fald 
Det var så lidt da.. 
Altså som regel plejer nr. 2 fødsel at gå både hurtigere og lettere, for de aller fleste, kroppen har jo allerede været igennem en ordentlig udviddelse i bækkenet, og det trækker sig ikke sådan helt på plads igen, så der er der allerede gjort lidt forarbejde til nr. 2 jo.. 
Jeg kan godt forstå din frygt, det er da også en tanke jeg har, nu min fødsel var så langstrakt og hård og jeg blev også truet med den skide sugekop der til sidst, men SÅ tog fanden ved mig, jeg sku bare ikke nyde noget af den sugekop og så kom de sidste kræfter ellers lige op i mig og så kom han.. 
Stod din søn skrævt, eller har du nogen idé om hvorfor han var lige ved at blive taget med sugekop(hvis jeg må spørge)?
Jeg tænker at det med fødsler, jo som oftest handler om hovedstilling og størrelse, hovedet er trods alt den største del af kroppen, sådan omfangsmæssigt.. Så står det som det skal, går det jo som oftest godt.. 
Anmeld