falde om:!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2009

Heidi.

den lille ny skriver:

ved ik? jeg har ikk nogle jo! jeg skal til nakkefoldsskanning , uge 17 . hvad for nogle skal man tag ? og koster de?

Man skal sgu ikke til nakkefold i uge 17... Det er mellem 11 og 13. uge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2009

christinam

hvor sletter man sin profil?

Anmeld

6. april 2009

Heidi.

den lille ny skriver:

hvor sletter man sin profil?

Er du gal en mærkelig debat.. Der er noget her der ikke stemmer!

Anmeld

6. april 2009

SaNiNa

Okay jeg ville altså ringe til min læge med det sammen imorgen, og så ville jeg ringe til syghuset for få en tid, enden 13 +6 for ellers kan de ikke beregne nakkefolden...

Ang vitaminpiller, jern og kalkpillerne, så er de med til at styrke dit barns helberede og for at det udvikler sig rigtig...
Tror alle gravide tage de piller, for at hjælpe sit ufødte barn bedst mulig og ja det kan da godt være det er mangle piller men der er altså også mennesker som skal have 12-13 piller flere gange om dagen...

du skal huske at du ikke må tage jern og kalk pillen sammen.

ang kommunen så tror jeg altså de mener den almindelig jordemoder og der ville jeg ringe ind og hører hvorfor jeg ikke hvade fået en tid... jeg fik tilsendt en tid, hvor jeg så skulle komme ugen efter NF scanningen...

Husk, dit barn vælger ikke selv, det er dig som tager beslutningerne for det... når det engang er gammelt nok til selv at kunne bestemme kan du selv vælge hvad du vil men ikke nu hvor du har ansvar for 2

Anmeld

6. april 2009

Challe13

den lille ny skriver:

ja men nu har jeg ikk jodmord på ednu , og har kun vært til læge to gange og han sag ikk noget

så åben en bog om graviditet... og læs om vitaminer.................
alt bliver ikke serveret for dig af hverken læge eller jordemoder eller sundhedsplejerske for den sags skyld, man skal altså også selv søge viden.

Anmeld

6. april 2009

christinam

Sanne skriver:

Okay jeg ville altså ringe til min læge med det sammen imorgen, og så ville jeg ringe til syghuset for få en tid, enden 13 +6 for ellers kan de ikke beregne nakkefolden...

Ang vitaminpiller, jern og kalkpillerne, så er de med til at styrke dit barns helberede og for at det udvikler sig rigtig...
Tror alle gravide tage de piller, for at hjælpe sit ufødte barn bedst mulig og ja det kan da godt være det er mangle piller men der er altså også mennesker som skal have 12-13 piller flere gange om dagen...

du skal huske at du ikke må tage jern og kalk pillen sammen.

ang kommunen så tror jeg altså de mener den almindelig jordemoder og der ville jeg ringe ind og hører hvorfor jeg ikke hvade fået en tid... jeg fik tilsendt en tid, hvor jeg så skulle komme ugen efter NF scanningen...

Husk, dit barn vælger ikke selv, det er dig som tager beslutningerne for det... når det engang er gammelt nok til selv at kunne bestemme kan du selv vælge hvad du vil men ikke nu hvor du har ansvar for 2

hvornår skal man så tag de piller og jeg skal også ha den føste nk når jeg 13=0 men derfor jeg afligevel på vej ind i 14 uge hvad er der så svært ved og forstå det

Anmeld

6. april 2009

Bubbi

Undskylder på forhånd.

Men du laver selv en masse debatter, hvor i du søger hjælp! Og når en del folk så prøver at hjælpe dig, så gå du til "angreb" på dem.
Syntes folk herinde er så søde og rare, til at hjælpe hinanden, og bestemt os der sidder som første gang gravid, og aner ingen ting, eller det der føles sådan.

Du skal huske på at de ting man skriver, er af og til svære at forstå, end det er i tale, og derfor kan folk godt komme til at misforstår nogle letter rodet indlæg! Syntes du skal tage den lidt med ro, og lige tælle til ti, inden du tror folk er ude efter dig.

En ting som har været til stor hjælp for mig, var at gå i boghandlen og købe gravid bøger eller på bliblotekte (staves??) og låne nogle. Lige med et fik jeg os styr på alle de ting man skulle huske som gravid, men som ikke var oplyst alle steder, f.eks inden jeg kom til lægen og jm.

Anmeld

6. april 2009

SaNiNa

den lille ny skriver:

hvornår skal man så tag de piller og jeg skal også ha den føste nk når jeg 13=0 men derfor jeg afligevel på vej ind i 14 uge hvad er der så svært ved og forstå det

vitaminpillerne og kalk skal du tage fra starten af graviditeten jern fra uge 10 det hele kan købes på apoteket.

der er ikke noget som er svært at forstå, men man blive ligesom nød til selv at søge viden, da en læge og jordemoder godt kan lave fejl i tiderne... og fejl informere

Anmeld

6. april 2009

Diana...

den lille ny skriver:

jaja du er sgu så træls ! du skal altid state et elle andet!! og min sagsbehaler var her i torsdag slap lige af

Ja jeg starter nemlig ALT hmm eller ikk... jeg siger min mening og hvad jeg ved du spørg jeg svare... og hvis du holde styr på hvad du skriver så ville du opleve alle de tvivl vi har når vi skriver til dig (for at prøve og hjælpe dig) men det er sgu svært...........

Hvad er det jag skal slappe af med? du skrive du ikke har en jdm men ved kommunen er igang med at finde en hmm så ved du jo os du har en inden for kort tid...

Anmeld

6. april 2009

LineD

Diana... skriver:

Så forstår jeg ikke du skriver du ikke har en jdm når du har snakket med kommunen om det allerede så er det jo sat igang... Og hvis du ikke kan tåle vi skriver vores mening og hvad vi ved så synes jeg du skal lade vær med at spørge....

Evigt enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.