den lille ny skriver:
jeg kender sgu ikk nogel folksom spiseer 3 piller om dagen for at få en nomal baby hehe
jern, kalk og vitaminpiller skal du spise for dit barn og din egen skyld. hvis du ikke spiser jern kan få meget ondt i hovedet, blive svimmel og falde om. Det er super vigtigt at man spiser sine vitaminer, især når man har en baby i maven. Jeg kunne ikke spise mine vitaminer fordi jeg kastede op hele tiden. Kunne først spise dem de 2 sidste måneder af graviditeten. jeg havde ondt i hovedet mange mange gange pågrund af jernmangel. hæfter de to billeder af min søns hænder. Den ene normal, den anden 3 fingre er kortere. Kalk med til at størkne knogler osv. i kroppen. Og kan måske have været skyld i at min ene søns hånd ikke har kunne udvikle sig ordentligt. Jeg selv har valgt ikke at tro sådan, for det er hårdt, men det kan have været sådan. lægerne kan ikke give svar på hvad der er skyld i det men kalkmangel kan have været skyld i det. Det er så utroligt vigtigt at man tager sine vitaminer og når der er så mange forhenværende gravide kvinder der siger det er vigtigt så burde du ikke tvivle.
Hilsen Diana.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld