falde om:!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2009

A.

hov du for det første uanset hvad så kan kommunen ikke passe dine tider hos lægen og andre steder det skal du selv har tjek på!!! vi prøver ligesom kun hjælpe hvis du ikke kan tåle noget så må du selv om det..du har ligesom selv spørgt og vi har kun svaret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2009

Challe13

må jeg være personlig? og spørge hvor dine forældre/ familie er i det her? ja ud fra din alder i profil..
Og hvad har gjort at du har valgt at få barnet? hvor er faderen til barnet?
og hvorfor er kommunen inde i sagen?
på forhånd tak for svar

Anmeld

6. april 2009

Zeta

den lille ny skriver:

undskyld men tror jeg bedst selv ved om kumun er inde i min gravidiet ! for det er de! de skaffer lejlihed osv til miig når jeg født

Har du overvejet selv at tage ansvar for din egen situation? Det virker højest besynderligt den måde du skriver, kommunikere og svarer de andre herinde på, folk prøver faktisk at hjælpe, og du virke temmelig ligeglad. Det virker som om at din "plade" kører i samme rillle, trist.... Kommunikation er en svær ting!

Anmeld

6. april 2009

Challe13

Zeta skriver:

Har du overvejet selv at tage ansvar for din egen situation? Det virker højest besynderligt den måde du skriver, kommunikere og svarer de andre herinde på, folk prøver faktisk at hjælpe, og du virke temmelig ligeglad. Det virker som om at din "plade" kører i samme rillle, trist.... Kommunikation er en svær ting!

ja og kommunikation via dette medie er ikke altid let for alle, men det er vel derfor det hedder at man skal lære så længe man lever

Tror måske at personen der bragte emnet på banen har andre og sværer problemer end kun kommunikation,... bare min fornemmelse.

Anmeld

6. april 2009

Tynen

den lille ny skriver:

hvor sletter man sin profil?

Årh, er det nu med den på IGEN??!

Synes seriøst du skulle lade være med at spørge om så mange ting, hvis du ikke kan klare at folk vil hjælpe dig!
Jesus christ hvor er det langt ude

Synes ærlig talt ikke du kan tillade dig at svine Diana.
Hun har i det mindste gidet at svare dig hver evig eneste gang du har spurgt - Anonym eller ej!!

Anmeld

6. april 2009

Stumpen

den lille ny skriver:

hvor sletter man sin profil?

Du skriver til Henrik og får ham til det...

Anmeld

6. april 2009

Stumpen

Tynen skriver:

Synes seriøst du skulle lade være med at spørge om så mange ting, hvis du ikke kan klare at folk vil hjælpe dig!

Hun har i det mindste gidet at svare dig hver evig eneste gang du har spurgt - Anonym eller ej!!

Ja og det undre mig sku at hun ikke har fremhævet sin alder og alle vores fordomme denne gang, men hun må gerne tilsvine Diana, som er så tålmodig og vil svare pænt på hendes spørgsmål...

Men alt i alt må det jo betyde at lille ny er under kommunes vinger, så når baby kommer ud vil der være ekstra tilsyn...

Anmeld

6. april 2009

Kloster

Tynen skriver:

Fuldstændig enig!!!

Der er virkelig forskel på, hvordan man opfatter folks svar, men når man roder rundt i ALT og især sine egne svar, ja så bliver folk da skeptiske.

Virkelig spændende tråde, det fører til, når "Den lille ny" starter en tråd... Læser dem med stor fornøjelse

Ang spørgsmålet på trådstarterens spørgsmål, ville det hjælpe dig SÅÅÅÅÅÅÅÅ meget, hvis du læste en hel masse bøger og blade om både graviditet og børn...

Kloster

Anmeld

6. april 2009

Tynen

Kloster skriver:

Fuldstændig enig!!!

Der er virkelig forskel på, hvordan man opfatter folks svar, men når man roder rundt i ALT og især sine egne svar, ja så bliver folk da skeptiske.

Virkelig spændende tråde, det fører til, når "Den lille ny" starter en tråd... Læser dem med stor fornøjelse

Ang spørgsmålet på trådstarterens spørgsmål, ville det hjælpe dig SÅÅÅÅÅÅÅÅ meget, hvis du læste en hel masse bøger og blade om både graviditet og børn...

Kloster

Ja, det er altid spændende at se hvad udfaldet bliver.

Undrer mig stadig over tråden i "Gravid-debatten" om at miste.

Så er hun nervøs, 2 indlæg senere er hun ikke og så tænder hun af fordi folk IGEN bare har villet berolige og hjælpe hende - No wonder at vi andre står af en gang imellem

Anmeld

6. april 2009

Stumpen

den lille ny skriver:

ja men u vidt jeg det ikk og jeg er i 12 uge nu!! og jeg så den lille på fredag er det 14 dage siden ! fordi jeg ikk vist hvor gammel den var , så og der så det sgu ikk ud ti og være noget glat

Det er også først ved MD scaningen som er i uge 18 (ikke årets uge, men uge 18 i din graviditet) hvor man kigger efter fejl på baby, det er ALT for tidlig nu...
Men jeg vil tro at din læge har fortalt om folinsyre... Da alle gravide normalt (efter bogen i hvert fald) først skal til jm i uge 13!! Så hvis alle ikke tog lidt ansvar for sin graviditet inden ville ingen førstegangsgravide tage folinsyrepiller...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.