falde om:!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Stumpen skriver:

Efter denne indholdsrige aften på baby kan jeg godt forstå hvis han er nervøs hvad du kan finde på

Hvis du bliver ved med at drille bliver det INGEN ninjatrusselsbrev til dig, frøken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2009

Moderator

M2...

Jeg er faktisk også lidt bange for dig.. Sådan undercover, du ved

Jojo - men du om nogen har også grund til at være det!! Kender du udtrykket "kill your darlings"?

Anmeld

6. april 2009

Nadi

Rosa skriver:

Jojo - men du om nogen har også grund til at være det!! Kender du udtrykket "kill your darlings?"

Er det et ninja trick?

Anmeld

6. april 2009

Mimic

Godnat fra mig tøser... nu vil jeg gå ind og vende min datter rigtigt i sengen, da hun sikkert ligger begravet under de 40 bamser der bare SKAL med i seng HVER aften, med hovedet i fodenden, og benene ude mellem tremmerne...

godnat fra mig

Anmeld

6. april 2009

Tynen

Rosa skriver:

Jojo - men du om nogen har også grund til at være det!! Kender du udtrykket "kill your darlings?"

Ja, desværre.

Men jeg vil lige informere dig om at jeg har mange penne herhjemme.. Og jeg er ikke bange for at bruge dem

Ej! Nu går jeg seriøst i seng!
Manden gik for længe siden med kommentaren: Nu gider jeg altså ikke høre på de grineri mere!
Igen - Misundelse ER en grim ting..Tsk, tsk!

Anmeld

6. april 2009

Nadi

Linda skriver:

Godnat fra mig tøser... nu vil jeg gå ind og vende min datter rigtigt i sengen, da hun sikkert ligger begravet under de 40 bamser der bare SKAL med i seng HVER aften, med hovedet i fodenden, og benene ude mellem tremmerne...

godnat fra mig

Ta lige et og meld dig til konkurrencen

Sov rigtig godt, og tak for en skøn aften!

Anmeld

6. april 2009

Moderator

Tynen skriver:

Ja, desværre.

Men jeg vil lige informere dig om at jeg har mange penne herhjemme.. Og jeg er ikke bange for at bruge dem

Ej! Nu går jeg seriøst i seng!
Manden gik for længe siden med kommentaren: Nu gider jeg altså ikke høre på de grineri mere!
Igen - Misundelse ER en grim ting..Tsk, tsk!

"Alle" jer som går i seng: Tuuuusind tak for i aften!!! Fabelagtig underholdning!!!

Jeg behøver ikke træne i morgen, så meget har jeg grinet!
Sov sødt og så brainstormer vi videre på de trusselsbreve en anden aften

Stort ninjatrusselsbrev fra mig til jer!

Anmeld

6. april 2009

Nadi

Godnat de damer!

Sov godt. Nu vil jeg i seng, og je´g har låst døren hvis der nu skulle komme en ninja snigende.

Anmeld

6. april 2009

Moderator

Gaaaab - godnat damer Selv vi trusselsninjaer skal have vores skønhedssøvn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.