falde om:!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2009

Stumpen

NF skal foretages mellem 11+0 og 13+6 iflg libero bogen..

Jeg vil gætte på at (næsten) alle gravide tager ekstra vitamin, der er jo en grund til at det anbefales og hvis ikke du tager folinsyrepiller de første 12 uger af din graviditet så kan dette ske med dit barn:

Da det er dokumenteret, at ekstra folinsyre nedsætter risikoen for rygmarvsbrok, læbe-ganespalte og hjertefejl hos fosteret.

Anja -der tager gravitamin og jern og som ikke mener vitamin er det sammen som piller...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2009

christinam

Stumpen skriver:

NF skal foretages mellem 11+0 og 13+6 iflg libero bogen..

Jeg vil gætte på at (næsten) alle gravide tager ekstra vitamin, der er jo en grund til at det anbefales og hvis ikke du tager folinsyrepiller de første 12 uger af din graviditet så kan dette ske med dit barn:

Da det er dokumenteret, at ekstra folinsyre nedsætter risikoen for rygmarvsbrok, læbe-ganespalte og hjertefejl hos fosteret.

Anja -der tager gravitamin og jern og som ikke mener vitamin er det sammen som piller...

ja men u vidt jeg det ikk og jeg er i 12 uge nu!! og jeg så den lille på fredag er det 14 dage siden ! fordi jeg ikk vist hvor gammel den var , så og der så det sgu ikk ud ti og være noget glat

Anmeld

6. april 2009

A.

jeg synes at du burde ringe til jm imorgen og snakke med dem

Anmeld

6. april 2009

christinam

agnieszka skriver:

jeg synes at du burde ringe til jm imorgen og snakke med dem

kumun orner det , jeg skulle ik, dt jeg bare ikk forstår e det med den nakkefoldssannig når jeg stater i 14 uge

Anmeld

6. april 2009

A.

den lille ny skriver:

kumun orner det , jeg skulle ik, dt jeg bare ikk forstår e det med den nakkefoldssannig når jeg stater i 14 uge

kommunen ordner da ikke noget kommunen har ikke noget med det at gøre

Anmeld

6. april 2009

christinam

agnieszka skriver:

kommunen ordner da ikke noget kommunen har ikke noget med det at gøre

undskyld men tror jeg bedst selv ved om kumun er inde i min gravidiet ! for det er de! de skaffer lejlihed osv til miig når jeg født

Anmeld

6. april 2009

Diana...

den lille ny skriver:

undskyld men tror jeg bedst selv ved om kumun er inde i min gravidiet ! for det er de! de skaffer lejlihed osv til miig når jeg født

Kommunen har ikke noget at køre med selv graviditeten de kan da ikke gøre noget andet end at hjælpe dig med lejlighed og penge det er lægen du skal snakke med.....

Anmeld

6. april 2009

christinam

Diana... skriver:

Kommunen har ikke noget at køre med selv graviditeten de kan da ikke gøre noget andet end at hjælpe dig med lejlighed og penge det er lægen du skal snakke med.....

dog utrolig i tror i ved så meget, ! nu er min sagsbehaler her nogle gange og kumun har sgu sine egne jordmorde sage hun selv i torsdag!

Anmeld

6. april 2009

Diana...

den lille ny skriver:

dog utrolig i tror i ved så meget, ! nu er min sagsbehaler her nogle gange og kumun har sgu sine egne jordmorde sage hun selv i torsdag!

Så forstår jeg ikke du skriver du ikke har en jdm når du har snakket med kommunen om det allerede så er det jo sat igang... Og hvis du ikke kan tåle vi skriver vores mening og hvad vi ved så synes jeg du skal lade vær med at spørge....

Anmeld

6. april 2009

christinam

Diana... skriver:

Så forstår jeg ikke du skriver du ikke har en jdm når du har snakket med kommunen om det allerede så er det jo sat igang... Og hvis du ikke kan tåle vi skriver vores mening og hvad vi ved så synes jeg du skal lade vær med at spørge....

jaja du er sgu så træls ! du skal altid state et elle andet!! og min sagsbehaler var her i torsdag slap lige af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.