falde om:!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nadi skriver:

Pis os'!! Nå så må jeg lige låne outfittet, så ejg kan blive optaget i ninjabanden.

Ja han er godt nok nuser!!! Men er du ikke lidt bange for at han skal lære at skrive??? Det ville jeg da være...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2009

Moderator

Mebach skriver:

Orv, har du fået nogle af de der moderne py-bukser?

Nej slet ikke... Jeg er nærmest et studie i mose-palletten... Mosgrønne velourbukser og ellers brune farver....

Anmeld

6. april 2009

Nadi

De siger at til kvinder skal man sige det med blomster - men her på baby.dk vælger vi stedet at sige det med trusselsbreve - det er (sgu) da smukt!!!!

Thats' the only way

Anmeld

6. april 2009

Tynen

Rosa skriver:

Ja han er godt nok nuser!!! Men er du ikke lidt bange for at han skal lære at skrive??? Det ville jeg da være...

OMG!
You´killing me!!!!

Anmeld

6. april 2009

Mimic

Nadi skriver:

Pis os'!! Nå så må jeg lige låne outfittet, så ejg kan blive optaget i ninjabanden.

LOOOOOL det ville jeg gerne se nadi i ultra stumpebukser og en bluse der kun dækker det mest nødvendige... hmm ja ja, mon ikke du skulle få dig dit eget sæt istedet???

Anmeld

6. april 2009

Nadi

Rosa skriver:

Jamen var det ikke sådan man sage det? Med trusselsbreve og ikke blomster, så burde han da komme langt i livet

Anmeld

6. april 2009

Moderator

Tynen skriver:

OMG!
You´killing me!!!!

Pennen er tydligvis stærkere end (samurai)sværdet

Anmeld

6. april 2009

Tynen

Rosa skriver:

Pennen er tydligvis stærkere end (samurai)sværdet

Uhh, du vil gerne ha´ pennen, vil du!

Anmeld

6. april 2009

Nadi

Linda skriver:

LOOOOOL det ville jeg gerne se nadi i ultra stumpebukser og en bluse der kun dækker det mest nødvendige... hmm ja ja, mon ikke du skulle få dig dit eget sæt istedet???

Er det nu også nødvendigt

Anmeld

6. april 2009

Moderator

Nadi skriver:

Jamen var det ikke sådan man sage det? Med trusselsbreve og ikke blomster, så burde han da komme langt i livet

Hahaha glæder mig til at se hans først kærestedag når han bliver gammel nok til det

Din søn: "Tillykke skat - jeg har skrevet et trusselsbrev til dig"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.