falde om:!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg give kursus i gode råd...

Jep starter alting det mig så ved jeg det

Ja, kunne du ikke lige skrue lidt ned for alt det du starter? Den der bandekrig er (sgu) lidt i overkanten, selv for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2009

Tynen

Diana... skriver:

Jeg give kursus i gode råd...

Jep starter alting det mig så ved jeg det

Jeg er faktisk også kun ven med dig fordi de siger man skal holde sin fjender tæt på..
Kender godt din type.. Puha!

Anmeld

6. april 2009

Mimic

AAAAARGH tøser jeg bøjer mig i støvet for jeres humor... jeg ligger bøjet ind over skrivebordet og hikster af grin samtidig med at jeg forsøger på og se tasterne, hvilket er næsten umuligt for tårer... det er da kodyl underholdning på sådan en dejlig mandag aften...

you go girls...

Fra Linda

Anmeld

6. april 2009

Moderator

Linda skriver:

AAAAARGH tøser jeg bøjer mig i støvet for jeres humor... jeg ligger bøjet ind over skrivebordet og hikster af grin samtidig med at jeg forsøger på og se tasterne, hvilket er næsten umuligt for tårer... det er da kodyl underholdning på sådan en dejlig mandag aften...

you go girls...

Fra Linda

Du-øhhh... Du kunne vel ikke overtales til at sende mig et lille trusselsbrev?? Jeg har knoklet hårdt i aften - stadig uden resultat... Men det skal være et ninja-et....

Anmeld

6. april 2009

Diana...

Rosa skriver:

Ja, kunne du ikke lige skrue lidt ned for alt det du starter? Den der bandekrig er (sgu) lidt i overkanten, selv for dig

Jeg skal prøve og trække mig lidt tilbage så du kan komme frem men du ved det ligger bare i fingerne. men ellers siger du bare til, jeg har os en søster der kan skrive trusselbreve

Anmeld

6. april 2009

Tynen

Linda skriver:

you go girls...

Fra Linda

Vi kan også godt lide dig!

Anmeld

6. april 2009

Tynen

Rosa skriver:

Du-øhhh... Du kunne vel ikke overtales til at sende mig et lille trusselsbrev?? Jeg har knoklet hårdt i aften - stadig uden resultat... Men det skal være et ninja-et....

For helvede!!!!!!

Du er så sej, at jeg bliver nødt til at være din ven!!!!!

Anmeld

6. april 2009

Diana...

Tynen skriver:

Jeg er faktisk også kun ven med dig fordi de siger man skal holde sin fjender tæt på..
Kender godt din type.. Puha!

Griner ja pas på vi ninja familien ...

Nåå tøser jeg har en søn der ikke gider sove og jeg er MEGA træt så vil prøve at lægge mig ind i sengen med ham så kunne det være han ville sove.

Håber på lige så meget humor på en kedelig tirsdag aften.

Anmeld

6. april 2009

Moderator

Tynen skriver:

For helvede!!!!!!

Du er så sej, at jeg bliver nødt til at være din ven!!!!!

Jeg vil være din ven for den beskedne pris af et ninje-trusselsbrev skrevet af din søster eller nærmeste slægtning???

Anmeld

6. april 2009

Moderator

Diana... skriver:

Griner ja pas på vi ninja familien ...

Nåå tøser jeg har en søn der ikke gider sove og jeg er MEGA træt så vil prøve at lægge mig ind i sengen med ham så kunne det være han ville sove.

Håber på lige så meget humor på en kedelig tirsdag aften.

Godnat og tusind tak for en forrygende "debat" (sgu)!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.