falde om:!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2009

Mimic

Rosa skriver:

Du-øhhh... Du kunne vel ikke overtales til at sende mig et lille trusselsbrev?? Jeg har knoklet hårdt i aften - stadig uden resultat... Men det skal være et ninja-et....

Nu har jeg desværre ingen ninja søster eller bror for den sags skyld men vil da gerne forsøge at brygge et sammen til dig, til din samling.... jeg elsker virkelig det her site, der er sgu altid gang i et eller andet og især fra jer tøser... tror lige jeg skal have sendt et par venne anmodninger afsted, måske jeg skulle sende et ninja- trusselsbrev med, for at være sikker på at de bliver godkendt...??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2009

Tynen

Linda skriver:

Nu har jeg desværre ingen ninja søster eller bror for den sags skyld men vil da gerne forsøge at brygge et sammen til dig, til din samling.... jeg elsker virkelig det her site, der er sgu altid gang i et eller andet og især fra jer tøser... tror lige jeg skal have sendt et par venne anmodninger afsted, måske jeg skulle sende et ninja- trusselsbrev med, for at være sikker på at de bliver godkendt...??

Skal vi ikke lave ninja-tema på profilbilledet næste gang vi skifter det??!

Anmeld

6. april 2009

Mimic

Jeg er på... helt klart..., men øøøh nu ikke noget med nogen sære ninja-trusselsbrevs-optagelses prøver vel??

Anmeld

6. april 2009

Nadi

Tynen skriver:

Skal vi ikke lave ninja-tema på profilbilledet næste gang vi skifter det??!

Du er for langsom MORMOR, jeg har en ninja på min profil men jeg er klar!

Anmeld

6. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg vil godt være venner... men ja - et ninjatrusselsbrev bringer dig klart foran i køen

Anmeld

6. april 2009

Mimic

Nadi skriver:

Du er for langsom MORMOR, jeg har en ninja på min profil men jeg er klar!

hey hey... det gælder ikke at snyde sig foran i køen der... selv om han nu ser sød ud...

Anmeld

6. april 2009

Nadi

Linda skriver:

Jeg er på... helt klart..., men øøøh nu ikke noget med nogen sære ninja-trusselsbrevs-optagelses prøver vel??

Hva sjov er der så i det

Anmeld

6. april 2009

Nadi

Linda skriver:

hey hey... det gælder ikke at snyde sig foran i køen der... selv om han nu ser sød ud...

Pis os'!! Nå så må jeg lige låne outfittet, så ejg kan blive optaget i ninjabanden.

Anmeld

6. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nøjjj hvor jeg hygger - det ville jeg altså bare lige sige!!! Jeg har endda snuppet et glas rødvin for at gøre hyggen helt perfekt... (bare rolig, jeg er ikke gravid endnu)

Det er simpelthen fantastisk at sidde herhjemme i hyggebukser og bare skrige af grin sammen med en flok mennesker man aldrig rigtig har mødt... De siger at til kvinder skal man sige det med blomster - men her på baby.dk vælger vi stedet at sige det med trusselsbreve - det er (sgu) da smukt!!!!

Anmeld

6. april 2009

Rasmine

Rosa skriver:

Nøjjj hvor jeg hygger - det ville jeg altså bare lige sige!!! Jeg har endda snuppet et glas rødvin for at gøre hyggen helt perfekt... (bare rolig, jeg er ikke gravid endnu)

Det er simpelthen fantastisk at sidde herhjemme i hyggebukser og bare skrige af grin sammen med en flok mennesker man aldrig rigtig har mødt... De siger at til kvinder skal man sige det med blomster - men her på baby.dk vælger vi stedet at sige det med trusselsbreve - det er (sgu) da smukt!!!!

Orv, har du fået nogle af de der moderne py-bukser?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.