falde om:!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2009

Nadi

Linda skriver:

naughty...??? den er jeg med på... også selvom det ikke er onsdag

Ej det går altså ikke på en mandag! Jeg kan kun onsadag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2009

Mimic

Nadi skriver:

Ej det går altså ikke på en mandag! Jeg kan kun onsadag.

looool.... ej tøser bliver snart nødt til at drøne ind under dynen (som forresten ligger på altanen og sikkert er p.... kold), selvom jeg ikke har lyst til at forlade etablissementet, på denne herlige mandag aften, der både har budt på latter tårer, mavekramper og en kæreste der sender underlige blikke, der siger "nu gik der noget helt galt i den der hønsegård"...

Anmeld

6. april 2009

Stumpen

Linda skriver:

looool.... ej tøser bliver snart nødt til at drøne ind under dynen (som forresten ligger på altanen og sikkert er p.... kold), selvom jeg ikke har lyst til at forlade etablissementet, på denne herlige mandag aften, der både har budt på latter tårer, mavekramper og en kæreste der sender underlige blikke, der siger "nu gik der noget helt galt i den der hønsegård"...

Min har heldigvis sovet og er nu på arbejde, ellers tro jeg sku han har sendt bud efter den blå vogn for babyens skyld...

Anmeld

6. april 2009

Mimic

Stumpen skriver:

Min har heldigvis sovet og er nu på arbejde, ellers tro jeg sku han har sendt bud efter den blå vogn for babyens skyld...

jeg sad faktisk og undrede mig over at det sværmede sådan med politi hernede i aften og frygtede faktisk lidt at kæresten havde sendt bud efter dem, men kom til at tænke på at det "bare" er for at vise at de er her for at undgå hærværk...

Anmeld

6. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Godnat og sov godt!!! Og selv tak for rigtig go værkstedshumor!

Anmeld

6. april 2009

Nadi

Må vist også komme ind under min dyne. Ville ønske den havde lagt på en altn, elsker kolde dyner og varme mænd

Anmeld

6. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Stumpen skriver:

Min ligger ved siden af og ryster på hovedet... eller måske ryster han af skræk for hvad jeg kan finde på??

Anmeld

6. april 2009

Mimic

Nadi skriver:

Må vist også komme ind under min dyne. Ville ønske den havde lagt på en altn, elsker kolde dyner og varme mænd

ditto, men vinduet har stået åbent derude, så den er sikkert rigtig klam at komme under...

Anmeld

6. april 2009

Stumpen

Rosa skriver:

Min ligger ved siden af og ryster på hovedet... eller måske ryster han af skræk for hvad jeg kan finde på??

Efter denne indholdsrige aften på baby kan jeg godt forstå hvis han er nervøs hvad du kan finde på

Anmeld

6. april 2009

Tynen

Stumpen skriver:

Efter denne indholdsrige aften på baby kan jeg godt forstå hvis han er nervøs hvad du kan finde på

M2...

Jeg er faktisk også lidt bange for dig.. Sådan undercover, du ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.