babytræf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2009

Muffinmus

Tynen skriver:

Det er i orden for mig

Jeg skal nok handle alt det andet ind osv.
Så kan vi evt. smide en 20-30 kr. hvis det er nemmere end at dele det op i hvem der tager hvad med?
Det er slet ikke noget prob for mig.. Eeeeeelsker at handle!!

hvem sagde shoppaholic???????????
Jamen ,bare sig til, så tager vi da bare lidt med alle sammen.
Uha, lucky u, skal nemlig også til konfirmation den 8 maj, og Vics navnefert den 22...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2009

linemus

Hvis vi bli'r mange, kan jeg også godt bage. Elsker at bage. Jeg kan også tage en fed kage med for at opveje Loggis slankeboller Jeg har pt. en kage i ovnen - ikke den nuttede slags, men en med utrolig meget og mange chokoladestykker i... venter spændt

Anmeld

13. april 2009

Tynen

linemus skriver:

Jeg har pt. en kage i ovnen - ikke den nuttede slags, men en med utrolig meget og mange chokoladestykker i... venter spændt

LOL!!!
Thats a good vending!!

Synes sgu det er godt initiativ med den kage!!
Det siger jeg dælme ikke nej til!!

Anmeld

14. april 2009

linemus

Tynen skriver:

LOL!!!
Thats a good vending!!

Synes sgu det er godt initiativ med den kage!!
Det siger jeg dælme ikke nej til!!

Jeg skal lige love for den blev go' (UHMMMMM). Men den er altså ikke særlig børnevenlig, for der er store chokoladestykker i den og mange af slagsen. Hvad siger I? Kan de små bare distraheres og bestikkes med en sund kiks imens?

Anmeld

14. april 2009

Nadi

linemus skriver:

Jeg skal lige love for den blev go' (UHMMMMM). Men den er altså ikke særlig børnevenlig, for der er store chokoladestykker i den og mange af slagsen. Hvad siger I? Kan de små bare distraheres og bestikkes med en sund kiks imens?

Ellers kan jeg lave en bornevenlig chokoladekage, for Oliver kan ikke bare distraheres. Han kan lugte det på lang afstand og han hælmer ikke før han har fået et stykke

Det første han gør om morgenen når han står op det er at smide bamse og sut fra sig og sige "MAD"

Anmeld

14. april 2009

ka li ja

linemus skriver:

Hvis vi bli'r mange, kan jeg også godt bage. Elsker at bage. Jeg kan også tage en fed kage med for at opveje Loggis slankeboller Jeg har pt. en kage i ovnen - ikke den nuttede slags, men en med utrolig meget og mange chokoladestykker i... venter spændt

var du ikke på slankekur????

jeg bagte også i går. kanelkage fra færdigpakke, og den spædede jeg så lige op med en plade chokolade(så der kom store stykker i) og også lige en omgang chokolade i glasuren....
ja man er vel chokoladeglad.....
men jeg starter på kur igen i dag, så jeg var nødt til det i går...

men min kur er da også startet godt, jeg valgte da lige at bruge de første par timer i morges på at kaste op
måske havde jeg spist for meget... det troede jeg bare ikke var muligt.....

Anmeld

14. april 2009

ka li ja

vil lige tilføje at jeg også meget gene vil komme.
og alle kan da tage en kage med så er da nok
hvornår bliver det???

Anmeld

14. april 2009

ka li ja

linemus skriver:

Om det er lørdag eller søndag er lige meget for os.

jeg arb altid om lørdagen... så jeg stemmer for søndag

Anmeld

14. april 2009

Tynen

ka li ja skriver:

jeg arb altid om lørdagen... så jeg stemmer for søndag

Jamen så bliver det da bare en søndag...

Jeg skal lige tage mig sammen til at gå op ovenpå og finde min kalender, så vi kan hitte hoved og hale i datoerne

Anmeld

14. april 2009

Tynen

Hey Maria..

Hvis du hellere vil have den body min mor sendte i en anden farve, så sig lige til (Hvis du ikke allerede har fæået mærket af og vasket den ) så kan jeg tage nogle andre farver med de dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.