babytræf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2009

Nadi

Der er ikke særlig langt op til ivf, så der er heller ikke så langt op til Line og jeg vil gerne ta dig med Tynen. Ellers må jeg komme og rydde op hos dig og gøre rent, for det var SÅÅÅ hyggeligt sidst hos ivf

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2009

Muffinmus

jeg stemmer også for et møde hos TRine så.... kan bestemt ogdså komme og støvsuge med Vic på armen...sagtens

Anmeld

7. april 2009

bette

jaaa trine.. jeg hjælper da også gerne til hvis det er

Anmeld

8. april 2009

Muffinmus

hvad siger du til det trine tøs
Vil du lægge hus til den her gang så....eller lidt have?? så skal vi nok overse hvor træls den ser ud med ukrudt....

Anmeld

8. april 2009

Loggidut

hvis jeg er ledig...så er Tif og jeg med!

Anmeld

8. april 2009

Tynen

MariaE skriver:

hvad siger du til det trine tøs
Vil du lægge hus til den her gang så....eller lidt have?? så skal vi nok overse hvor træls den ser ud med ukrudt....

I kan jo tage en skovl med??!
I er jo så søde

Jeg overvejer den stadig kraftigt.. Hvis der altså er stemning for at det skal være her?!

Anmeld

8. april 2009

Loggidut

Tynen skriver:

I er jo så søde

Jeg overvejer den stadig kraftigt.. Hvis der altså er stemning for at det skal være her?!

im in...men på en betingelse...jeg vil se opvask, jeg vil se støv, jeg vil se rod...

det er så længe siden vi har haft en god konkurrence om det grimmeste hjem...og i din tilstand, så bør du altså lige tage en kvik slapper!

Anmeld

9. april 2009

linemus

Tynen skriver:

I er jo så søde

Jeg er med! Skal nok bringe skovl og sæk Og børn, der nok skal rode det hele til igen på 10 sek.

Anmeld

10. april 2009

linemus

Hva' så, Tynen? Er du frisk på en invasion?

Anmeld

10. april 2009

Muffinmus

JAAAA, kom nu tryne....skal jo også se dine missere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.