babytræf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2009

Loggidut

jarrrrrmen...er i snart færdige med jeres pladder om det chokolade....føj i er onde, onde, onde "medsøstre" men i kan satme lære det, nu har jeg ikke syndet en eneste gang siden sidste mandag...og i skal satme ikke få mig ned med nakken! onde onde folk!

Jeg æder bare en af mine slankeboller gør jeg! så kan jeg sidde der og drømme mig til der er chokolade i dem!

onde onde onde onde folk

nope...så er der dømt vindruer! så kan i satme lær det kan i....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2009

linemus

Bare vent. Når ungerne er puttet, disker jeg op med den lækreste kageopskrift. Så er du solgt. Ellers kommer jeg forbi med et stykke torsdag (dog lettere tør kage til den tid).

Ej, skal nok prøve at begrænse chokoladesnakke lidt. Synes du er rigtig sej, men vil nu gerne se dig komme drønende på rullerne

Anmeld

14. april 2009

Loggidut

linemus skriver:

Bare vent. Når ungerne er puttet, disker jeg op med den lækreste kageopskrift. Så er du solgt. Ellers kommer jeg forbi med et stykke torsdag (dog lettere tør kage til den tid).

Ej, skal nok prøve at begrænse chokoladesnakke lidt. Synes du er rigtig sej, men vil nu gerne se dig komme drønende på rullerne

lol gamle Linemus! Nu ved jeg ikke om du kan huske lidt om hvordan mine fødder er sammensat...men lad mig bare udtrykke det på den her måde:
Ungerne spurgte mig om jeg havde fundet mine rulleskøjter ved DSB, efter som de mente der skulle ret store "vogne " under mine fødder, før de kunne fungere som rulleskøjter!

ja ja, nogen ting siger man i sjov, jeg vil gerne dit og jeg vil gerne dat...men en ting du ikke vil, det er at se mig på et par rulleskøjter! harhhh....lukker sgu nærmest selv øjnene når jeg duller afsted!

Anmeld

14. april 2009

Muffinmus

jamen den 3 maj er også fino her
Årgh, vil i da ikke holde op med jeres kagesnak...mangler sgu stadig at smide 7 kg og spiser i forvejen for maget klamt

Anmeld

15. april 2009

linemus

linemus skriver:

Jeg kan se, du er logget på igen nu. Det var en lang tur op ad trappen, men nu er du jo også gravid og doven Huskede du at få kalenderen med ned?

Trine... Var jeg nu for grov?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.